Przetargi.pl
„Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych Powiatu Limanowskiego”

Zarząd Powiatu w Limanowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34600 Limanowa, ul. Józefa Marka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 37 800 , fax. 18 33 37 880
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Limanowej
    ul. Józefa Marka 9
    34600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 37 800, fax. 18 33 37 880
    REGON: 49189332200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych Powiatu Limanowskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 2 571 746 kWh na potrzeby następujących obiektów: 1. Starostwo Powiatowe w Limanowej: a) budynek Starostwa przy ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, b) budynek przy ul. M. B. Bolesnej 8, 34 - 600 Limanowa, c) Szafir, ul. M. B. Bolesnej 8, 34 - 600 Limanowa, d) Powiatowe Centrum Informacji Turystycznej, ul. Rynek 25, 34 - 600 Limanowa, e) Laskopol i inni ul. Józefa Marka 9, 34 - 600 Limanowa, f) Strefa Aktywności Gospodarczej ul. Fabryczna 1, 34 - 600 Limanowa, g) Kryta Pływalnia ul. Zygmunta Augusta 37, 34 - 600 Limanowa, h) budynek przy ul. M. B. Bolesnej 16, 34 - 600 Limanowa, i) Centrum Rekreacji i Balneologii, Poręba Wielka, 34-735 Niedźwiedź. 2. Dom Pomocy Społecznej ul. W Witosa 24/26 34-600 Limanowa, 3. Dom Pomocy Społecznej ul. Rakoczego 9, 34-730 Mszana Dolna, 4. Dom Pomocy Społecznej 34-623 Szczyrzyc 182, 5. I Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Orkana (budynek szkoły, budynek Lubogoszcz) ul. Orkana 1, 34-600 Limanowa, 6. Zespół Szkół nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Limanowej: a) budynki (internat, hala sportowa, budynek szkoły) przy ul. Piłsudskiego 81, 34-600 Limanowa, b) budynki przy ul. Witosa 5, 34-600 Limanowa, 7. Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II (budynki szkoły, internatu, hala sportowa, warsztatów, mieszkania), ul. Zygmunta Augusta 8, 34- 600 Limanowa, 8. Zespół Placówek Oświatowych w Limanowej, ul. Zygmunta Augusta 8, 34 - 600 Limanowa, 9. Zespół Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Tymbarku (budynek szkoły, internat, mieszkania) 34-640 Tymbark 349, 10. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej 34-642 Dobra 364, 11. Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych: a) budynek szkoły przy ul. Starowiejska 4, 34-730 Mszana Dolna, b) budynek szkoły przy ul. Matejki 11, 34-730 Mszana Dolna. 12. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. inż. Józefa Marka (budynki szkoły, byłego internatu, garaże) ul. Józefa Marka 2, 34-730 Mszana Dolna, 13. Zespół Szkół w Szczyrzycu 34-623 Szczyrzyc, 14. Dom Wczasów Dziecięcych (budynek główny, budynek tzw. Starej Kolonii) Poręba Wielka 205, 34-735 Niedźwiedź, 15. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej ul. M. B. Bolesnej 43, 34-600 Limanowa, 16. Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej - baza sprzętu ul. Żwirki i Wigury, 34 - 600 Limanowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy, dotychczasowa moc umowna, grupa taryfowa dla poszczególnych obiektów stanowi załącznik nr 6 do SIWZ pn. Zestawienie jednostek i punktów poboru dla zadania pn.: „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych Powiatu Limanowskiego”. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w poszczególnych jednostkach organizacyjnych ma charakter orientacyjny służący do przygotowania oferty i może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, nie stanowi ona jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Ewentualna zmiana zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen podanych w ofercie. Pomiar pobieranej przez Zamawiającego energii elektrycznej odbywać się będzie za pomocą układów pomiarowo - rozliczeniowych będących własnością Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Zamawiający zastrzega, że ilość punktów poboru energii w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku wybudowania, nabycia, zbycia, połączenia lub likwidacji, rozwiązania obiektów. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić parametry jakościowe energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również dopełnienie wszelkich formalności i uzgodnień z dotychczasowym dostawcą energii elektrycznej, by zachować płynność w dostawie energii i nie powodować przerw w dopływie prądu, w tym związanych ze zmianą sprzedawcy. Zamawiający do dnia podpisania umów przekaże stosowne pełnomocnictwo do złożenia w imieniu Zamawiającego: 1) zgłoszeń umowy sprzedaży, 2) wniosku o zawarcie umowy dystrybucyjnej oraz wymaganego przez OSD oświadczenia lub zawarcia umowy. Czynności opisane w pkt 1 i 2 powyżej Wykonawca podejmie bez zbędnej zwłoki, umożliwiając rozpoczęcie dostawy energii elektrycznej w terminie określonym w pkt 5 SIWZ, mając na względzie konieczność przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy przy uwzględnianiu procesu zgłaszania reklamacji w przypadku wystąpienia negatywnych weryfikacji zgłoszenia. Ponadto Zamawiający udostępni wszelkie brakujące dane do uzupełnienia ww. dokumentów. Obecnie Zamawiający posiada: 1) umowę (generalną i umowy szczegółowe) zawartą na czas określony od dnia 1 listopada 2016 r. do 31 grudnia 2017 r. (przez okres 14 miesięcy) na dostawę energii elektrycznej z ENEA S.A. oraz zawartą na czas nieokreślony umowę na usługę dystrybucji z TAURON DYSTRYBUCJA S.A. oraz 2) dla Centrum Rekreacji i Balneologii w Porębie Wielkiej umowę zawartą do dnia 31.12.2017 r., która obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 30 ustawy z 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.). Wykonawca (dostawca energii elektrycznej) wyłoniony w niniejszym postępowaniu, w oparciu o udzielone pełnomocnictwo, zobowiązany będzie również do złożenia w imieniu Zamawiającego (jednostki organizacyjnej) wniosku o zawarcie umowy dystrybucyjnej na okres od dnia 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. oraz złożenie wymaganego przez OSD oświadczenia lub zawarcia umowy. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie to składane jest w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach