Gmina Klembów ogłasza przetarg
- Adres: 05-205 Klembów, ul. Gen. F. Żymirskiego 38
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 799-93-90 , fax. 0-22 777-90-85
- Data zamieszczenia: 2019-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Klembów
ul. Gen. F. Żymirskiego 38
05-205 Klembów, woj. mazowieckie
tel. 0-22 799-93-90, fax. 0-22 777-90-85
REGON: 55066815000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Klembów, Gminny Ośrodek Kultury w Klembowie oraz Gminną Bibliotekę Publiczną w Klembowie na 2020/2021 rok - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Klembów, Gminny Ośrodek Kultury w Klembowie oraz Gminną Bibliotekę Publiczną w Klembowie na 2020/2021 rok” 2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia: 1/ Łączna ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy do punktów poboru określonych w załączniku nr 9 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia, szacuje się w wysokości: 2 654 222 kWh (+/-15%) 2/ Dostawa energii elektrycznej będzie prowadzona do punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (wykazie PPE) - załączniku nr 9 do SIWZ, należących do następujących Odbiorców (Płatników): • Gmina Klembów – Urząd Gminy w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów, posiadającym NIP: 1251333656; • Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn, NIP: 1251333656; • Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew, NIP: 1251333656; • Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kruszu, Krusze 34, 05-240 Tłuszcz, NIP: 1251333656; • Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Woli Rasztowskiej, ul. Szkolna 9, 05-205 Wola Rasztowska, NIP: 1251333656; • Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Mariana Gotowca w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656; • Gmina Klembów – Zakład Gospodarki Komunalnej w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656; • Gmina Klembów – Zespół Szkół w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek, NIP: 1251333656; • Gminny Ośrodek Kultury w Klembowie, ul Strażacka 8, 05-205 Klembów, NIP: 125-15-12-726; • Gminna Biblioteka Publiczna w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 1, 05-205 Klembów, NIP: 125-15-12-703. Zamawiający zawrze z Wykonawcą jedną umowę na dostawę energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (wykazie PPE) - załączniku nr 9 do SIWZ, w imieniu w/w Odbiorców (Płatników) na warunkach niniejszej SIWZ oraz zgodnie z warunkami przedstawionymi we wzorze umowy, a także będzie zobowiązany do odrębnego rozliczania punktów poboru energii elektrycznej i wystawiania odrębnych faktur dla każdego Odbiorcy (Płatnika) wg opisu przedmiotu zamówienia (wykazu PPE) - załącznika nr 9 do SIWZ. 3/ Zamawiający informuje, iż jest to kolejna zmiana sprzedawcy energii do obiektów Zamawiającego. 4/ Aktualnym dostawcą energii jest innogy Polska S.A. ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00-347 Warszawa (wcześniej RWE Polska S.A.). 5/ Obiekty objęte postępowaniem znajdują się na terenie OSD: PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, 04-470 Warszawa, ul. Marsa 95. 6/ Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną. 7/ Zamawiający udostępni Wykonawcy niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do reprezentowania przed OSD. 8/ Okres rozliczeniowy dla poszczególnych punktów poboru energii jest miesięcznym okresem rozliczeniowym, zgodny z miesiącami kalendarzowymi. 9/ Zamawiający nie dopuszcza wystawiania faktur szacunkowych. 10/ Do obecnie obowiązujących umów Zamawiający nie przyjął ofert promocyjnych oraz lokalizacyjnych. 11/ Wszystkie obiekty ujęte w przedmiotowym postępowaniu są we władaniu Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 gr), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek bankowy Nr 64 1240 6074 1111 0000 4997 7178 Bank PEKAO SA z adnotacją: Wadium do postępowania na: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Klembów, Gminny Ośrodek Kultury w Klembowie oraz Gminną Bibliotekę Publiczną w Klembowie na 2020/2021 rok – ZP.271.2.14.2019. 5) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, oryginał dokumentu należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy Klembów (parter), ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów. Kasa czynna: pon.-pt.: 08.00-14.00. 6) Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie zamawiającego zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 7) Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 8) Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 9) Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest uprawniony do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, tzn. posiada aktualną koncesję, o której mowa w art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 755) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty, podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, należy dołączyć: 1) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale XI ust. 1 SIWZ, tj.: a) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), b) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ); 2) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 3) Oświadczenia lub dokumenty, mające udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej.
Dodano: 2024-04-24 - Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych oraz jednostek organizacyjnych gminy Zakroczym w 2024 roku
Dodano: 2024-01-23 - „Dostawa paliw do pojazdów Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck w roku 2024”
Dodano: 2024-01-23 - Zakup energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
Dodano: 2024-01-03 - „Dostawa paliw do pojazdów Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck w roku 2024”
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa paliw w formie bezgotówkowych transakcji dla gminy Zakroczym w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-11 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-07 - Rozliczenie energii elektrycznej dla obiektów PAŻP zasilanych z infrastruktury elektroenergetycznej MPL Kraków-Balice przez okres 48 miesięcy
Dodano: 2023-11-29 - „Dostawa energii elektrycznej dla nieruchomości stanowiących własność Powiatu”
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Żabia Wola oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-11-23