Przetargi.pl
„Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej oraz obiektów Gminy Gubin w okresie od 01.03.2018r. do 28.02.2019r.”

Gmina Gubin ogłasza przetarg

  • Adres: 66620 Gubin, ul. Obrońców Pokoju
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 591 640 , fax. 683 591 640
  • Data zamieszczenia: 2018-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin
    ul. Obrońców Pokoju 20
    66620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 683 591 640, fax. 683 591 640
    REGON: 97077025000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@gminagubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej oraz obiektów Gminy Gubin w okresie od 01.03.2018r. do 28.02.2019r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Gubin. 2. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi II część SIWZ. 3. Zakup będzie się odbywać na podstawie umowy sprzedaży z Wykonawcą. 4. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia. 2) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 6.Podstawowe informacje: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną - 129; Grupa taryfowa wg OSD - Wg wykazu w SIWZ cz. II; Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [kWh] – 800 000; Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego została zamieszczona w SIWZ cz. II, Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy - Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa.; Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii - Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel; Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych - Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych; Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa - Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 6.; Informacja o płatnikach - Płatnikiem faktur jest Zamawiający; Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania- 1; Informacja o sposobie zawarcia umowy - Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w drodze wymiany korespondencji drogą poczty tradycyjnej lub kurierskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię wyżej wymienionego dokumentu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach