Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia drogowego i obiektów Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck oraz innych jednostek funkcjonujących na terenie gminy

Gmina Glinojeck ogłasza przetarg

  • Adres: 06450 Glinojeck, ul. Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 740 017 , fax. 236 742 818
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Glinojeck
    ul. Płocka 12
    06450 Glinojeck, woj. mazowieckie
    tel. 236 740 017, fax. 236 742 818
    REGON: 13037788200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glinojeck.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia drogowego i obiektów Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck oraz innych jednostek funkcjonujących na terenie gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia drogowego i obiektów Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck oraz innych jednostek funkcjonujących na terenie gminy. Dostawa będzie się odbywała na podstawie odrębnej umowy sprzedażowej z Wykonawcą. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z ENERGA-OPERATOR S.A. Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie w imieniu własnym oraz innych jednostek na mocy art. 16 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania przetargowego z zastrzeżeniem iż podpisanie umowy o udzielenie zamówienia publicznego należy do każdej jednostki oddzielnie. Dane szczegółowe Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 118 Całkowita moc umowna [kW] 624,10 Grupy taryfowe C12w, C12a, C11 Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy, wg stref w [tyś. kWh] 813 700kWh Zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy w ramach prawa opcji 206 400kWh Maksymalne zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy w ramach zamówienia podstawowego wraz z prawem opcji 1 020 100 kWh
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają aktualnie obowiązującą koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. - posiadają aktualne umowy z Energa Operator Sp. z o.o. umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Energii Operator Sp. z o.o. do obiektów Zamawiającego;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach