Gmina Glinojeck ogłasza przetarg
- Adres: 06450 Glinojeck, ul. Płocka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236 740 017 , fax. 236 742 818
- Data zamieszczenia: 2016-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Glinojeck
ul. Płocka 12
06450 Glinojeck, woj. mazowieckie
tel. 236 740 017, fax. 236 742 818
REGON: 13037788200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia drogowego i obiektów Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia drogowego i obiektów Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck. Dostawa będzie się odbywała na podstawie odrębnej umowy sprzedażowej z Wykonawcą. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z ENERGA-OPERATOR S.A. Dane szczegółowe Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 110 Całkowita moc umowna [kW] 412,30 Grupa taryfowa C12w Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy, wg stref w [tyś. kWh] 750 000 kWh Zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy w ramach prawa opcji 200 000 kWh Maksymalne zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy w ramach zamówienia podstawowego wraz z prawem opcji 950 000 kWh Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ oraz załącznikach do niej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby obiektu Akademii Wymiaru Sprawiedliwości przy ul. Ogrodowej 6 w Zakopanem
Dodano: 2024-05-21 - Prace konserwacyjno-serwisowe oraz usuwanie usterek i awarii systemu sygnalizacji pożaru Notifire, systemu telewizji przemysłowej CCTV - analogowa
Dodano: 2024-05-20 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 i Filii Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ząbkach
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.
Dodano: 2024-04-29 - Zakup energii elektrycznej dla Urzędu Miasta Przasnysz i placówek miejskich Gminy Miasta Przasnysz na potrzeby eksploatacji budynków lokali, obiektów użytkowych oraz do zasilania oświetlenia ulicz.
Dodano: 2024-04-24 - Dostaw energii elektrycznej
Dodano: 2024-04-15 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ciechanowa
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa energii elektrycznej dla Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Radomiu w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2024-02-28 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2024-01-21 - na dostawę energii elektrycznej na potrzeby IBSPAN w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024
Dodano: 2023-12-21