Zakład Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 69-108 Cybinka, Ul. Białkowska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 391 13 61
- Data zamieszczenia: 2020-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o.o.
Ul. Białkowska
69-108 Cybinka, woj. lubuskie
tel. 68 391 13 61
REGON: 81173810000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukcybinka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Zakładu Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o. o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 914,2 MWh. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający lokalizacje, zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. Ponadto w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej w obrębie grup taryfowych ujętych w SIWZ. Okres rozliczeniowy w odniesieniu do każdego PPE występującego w postępowaniu wynosi 1 miesiąc. 3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 ze zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami, jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 503) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz. 623, z późn. zm.), 4. Podana wielkość wolumenu energii elektrycznej określona w pkt 1 jest wartością szacowaną na podstawie dotychczasowego zużycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii elektrycznej względem ilości określonej w pkt 1, spowodowanej zmniejszonym lub zwiększonym zużyciem energii elektrycznej w ilości odpowiadającej rzeczywistemu zapotrzebowaniu Zamawiającego niezależnie od szacunkowej prognozy jej zużycia. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii elektrycznej. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego w pkt. 1 nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej wg cen określonych w umowie. Zaistnienie okoliczności, o których mowa spowoduje odpowiednie zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu Umowy. 5. Wyłoniony Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego OSD) zgłoszenia sprzedaży energii elektrycznej (oraz w imieniu Zamawiającego zgłosi potrzebę zawarcia nowych umów na dystrybucję en. elektrycznej) na wszystkie Punkty Poboru Energii Elektrycznej (wymienione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Enea Operator Sp. z o. o.) – w celu uzyskania pozytywnej weryfikacji (na dzień 01.04.2020). W tym celu Wykonawca przygotuje również stosowne pełnomocnictwo/pełnomocnictwa, które przedłoży Zamawiającemu do podpisu. W przypadku negatywnej weryfikacji któregoś Punktu Poboru Energii Elektrycznej Wykonawca powiadomi niezwłocznie o tym Zamawiającego wraz z podaniem przyczyny negatywnej weryfikacji. Po ustaleniu Zamawiającego z Wykonawcą przyczyn negatywnej weryfikacji, Wykonawca zgłosi umowę sprzedaży powtórnie do Operatora Systemu Dystrybucyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca winien wykazać, iż posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby obiektów Parku Narodowego „Ujście Warty”
Dodano: 2024-02-08 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb powiatu strzelecko-drezdeneckiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu strzelecko-drezdeneckiego w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-01-08 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Technikum Leśne im. Prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Parku Narodowego „Ujście Warty”
Dodano: 2023-11-13 - Dostawa energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych „Komunalni” Spółka z o.o. w Dobiegniewie w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-10-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ dla potrzeb Gminy Dobiegniew oraz jednostek organizacyjnych Gminy Dobiegniew w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-10-02 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych oraz obiektów usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Słubice
Dodano: 2023-06-29 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca: dostawę energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej.
Dodano: 2023-05-17 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów MOSRiW w Żarach
Dodano: 2023-01-13 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Parku Narodowego „Ujście Warty”
Dodano: 2022-12-20