Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów użyteczności publicznej będących w administracji Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 32 90, , fax. 22 765 32 91
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. Ignacego Paderewskiego 1B
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 32 90, , fax. 22 765 32 91
    REGON: 13270034000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowodworski.pl (zakładka: Zamówienia Publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów użyteczności publicznej będących w administracji Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów użyteczności publicznej będących w administracji Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 833 z późn.zm.). Zamówienie niniejsze zostało podzielone na dwie części: 1) część 1: dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów znajdujących się w Nowym Dworze Mazowieckim, 2) część 2: dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów znajdujących się w Nasielsku. W ramach części 1 zamówienia dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie do 8 punktów: 1) Liceum Ogólnokształcące im. Wojska Polskiego, ul. Chemików 1, 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki, 2) Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna, ul. Bohaterów Modlina 40, 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki, 3) Zespół Placówek Edukacyjnych, ul. Mazowiecka 10, 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki, 4) Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki, 5) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Słowackiego 6, 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki, 6) Zespół Szkół Zawodowych nr 1, ul. Górska 39, 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki (budynek warsztatów szkolnych), 7) Zespół Szkół Zawodowych nr 1, ul. Górska 39, 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki (budynek szkoły), 8) obiekt użyteczności publicznej administrowany przez Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Chemików 6, 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki. Łączny szacowany wolumen energii elektrycznej, która będzie dostarczana do obiektów objętych zamówieniem w części 1, w okresie obowiązywania umowy wynosi 884 565 kWh (+/- 10%), z tego: Strefa I 727 701 kWh Strefa II 156 864 kWh Strefa III 0 kWh Całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej w części 1 wynosi 231 kW. W ramach części 2 zamówienia dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie do 3 punktów: 1) Liceum Ogólnokształcące, ul. Starzyńskiego 10, 05 – 190 Nasielsk, 2) Zespół Szkół Zawodowych, ul. Lipowa 10, 05 – 190 Nasielsk, 3) Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, ul. T. Kościuszki 25, 05 – 190 Nasielsk. Łączny szacowany wolumen energii elektrycznej, która będzie dostarczana do obiektów objętych zamówieniem w części 2, w okresie obowiązywania umowy wynosi 573 240 kWh (+/- 10%), z tego: Strefa I 340 914 kWh Strefa II 232 326 kWh Strefa III 0 kWh Całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej w części 2 wynosi 164,2 kW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla w/w części określony został w załącznikach Nr 1 i Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający – tak dla części 1, jak i dla części 2 - stawia warunek udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej (co wynika z odrębnych przepisów). W zakresie przedmiotowego warunku Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał koncesję (lub inne równoważne uprawnienie), od posiadania której uzależnione jest prawo wykonywania przedmiotu dostaw objętych zamówieniem (wykonywanie przedmiotu dostaw objętych zamówieniem jest działalnością regulowaną na mocy art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, tj. Dz.U. z 2017r. poz. 2168 z późn.zm.) oraz art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy – Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 833 z późn.zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z formularzem ofertowym (którego wzór stanowią odpowiednio załączniki nr 4 i 5 do SIWZ), Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) formularz cenowy (którego wzór stanowią odpowiednio załączniki nr 4a i 5a do SIWZ), b) dokumenty potwierdzające prawo osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku, gdy aktualna reprezentacja Wykonawcy określona jest w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych, w szczególności w rejestrach publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadnia publiczne – Wykonawca może wskazać w druku formularza ofertowego na dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi) oraz stosowne pełnomocnictwa (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w sytuacji, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisują osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach