Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby grupy zakupowej utworzonej przez Powiat Ostrowski

Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 378 400 , fax. 627 378 433
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim
    al. Powstańców Wielkopolskich 16
    63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 627 378 400, fax. 627 378 433
    REGON: 25086404300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej na potrzeby grupy zakupowej utworzonej przez Powiat Ostrowski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest: „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby grupy zakupowej utworzonej przez Powiat Ostrowski.Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy, która stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. Dostarczanie energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 ze zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013r. poz. 1200). Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców, określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220). Lista jednostek organizacyjnych i podmiotów, w imieniu i na rzecz których działa Zamawiający upoważniony została określona w Załączniku nr 8 do SIWZ. Niniejsze zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. Na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje prawo opcji, które określone zostało w następujący sposób: 2.061.500 kWh stanowić będzie zamówienie podstawowe, 15% zamówienie podstawowego tj. 309.225 kWh, stanowić będzie zamówienie objęte prawem opcji. Uruchomienie opcji uzależnione jest od potrzeb Zamawiających. Zamawiający oświadcza, iż planowane zapotrzebowanie na energię elektryczną dla każdego punktu poboru energii elektrycznej określone jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Ilość stanowiąca zamówienie podstawowe jest wielkością oszacowaną dla każdego z punktów poboru energii elektrycznej, z należytą starannością w oparciu o faktyczne dotychczasowe zużycie energii elektrycznej. Powyższe dane mają charakter informacyjny, służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru.Zamówienie w ramach prawa opcji uruchamia się automatycznie po wykorzystaniu zamówienia podstawowego i nie wymaga jakichkolwiek działań ze strony Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Łączne szacunkowe zapotrzebowania (zamówienie podstawowe + opcja) na dostawę energii elektrycznej wynosi 2.370.725 kWh w okresie przedmiotu zamówienia, tj. od 01.01.2018 roku do 31.12.2018 roku. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni tej warunek, jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (obowiązującą przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie aktualnego odpisu z rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), wraz z oferta powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby /ób wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że na cały czas realizacji zamówienia będzie miał/lub ma obecnie zawartą umowę na świadczenie dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) działającym na terenie objętym zamówieniem (dotyczy Wykonawców, nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) lub Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że jest właścicielem sieci dystrybucyjnej (dotyczy Wykonawcy będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej). (Oświadczenie zawarte w Załączniku nr 3 do SIWZ.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną