Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Wądroże Wielkie na lata 2018-2019

Gmina Wądroże Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 59430 Wądroże Wielkie, Wądroże Wielkie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 874 323 , fax. 768 874 325
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wądroże Wielkie
    Wądroże Wielkie 64
    59430 Wądroże Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 768 874 323, fax. 768 874 325
    REGON: 54843600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wadrozewielkie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Wądroże Wielkie na lata 2018-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn. „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Wądroże Wielkie na lata 2018-2019”, obejmującej dostawę w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. energii elektrycznej na potrzeby Gminy Wądroże Wielkie, o łącznym szacunkowym wolumenie 824 549 kWh (słownie: osiemset dwadzieścia czter). 2. W związku z charakterem przedmiotu zamówienia nie można ściśle określić dokładnego zużycia energii elektrycznej jakie wystąpi w ramach świadczonej przez Wykonawcę dostawy. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu o +/- 10% przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w ilości podanej w ust. 3. 3. Dostawy odbywać się będą w terminie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2019 r. 4. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru energii wyszczególnionych załączniku nr 8 do SIWZ zmiana sprzedawcy nastąpi po raz kolejny. 5. Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 63 szt. 6. Usługi dystrybucyjne są świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającym (odbiorcami/płatnikami) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) - Tauron Dystrybucja S.A. 7. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa (wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ ) do czynności wskazanych w ust. 10 i 11. 8. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego (odbiorców/płatników) zmianę sprzedawcy energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. W przypadku braku ważnych umów dystrybucyjnych na dzień zgłoszenia, o którym mowa w ust. 10, Wykonawca (w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo) zobowiązany będzie do złożenia w imieniu Zamawiającego (odbiorców/płatników) wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz do podpisania umów w imieniu i na rzecz Zamawiających (odbiorców/płatników) lub złożenia w imieniu Zamawiającego (odbiorców/płatników) oświadczenia o zgodzie na zawarcie umów dystrybucyjnych z Operatorem. 10. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę/płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej. 11. Termin obowiązywania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej upływa z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw, tj. 31 grudnia 2017 r. 12. Po zawarciu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy dokumenty rejestrowe Zamawiającego (odbiorców/płatników) oraz dane do zmiany sprzedawcy. 13. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga by osoba pełniąca funkcję kierownika budowy w ramach realizacji przez Wykonawcę niniejszego zamówienia była przez tego wykonawcę lub podwykonawcę zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, w szczególności posiada aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Dokument ten – zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp – Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach