Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Sulechów, jednostek podległych oraz Sulechowskiego Domu Kultury im. F. Chopina

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 851 120, , fax. 683 854 686
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 683 851 120, , fax. 683 854 686
    REGON: 52676500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulechow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Sulechów, jednostek podległych oraz Sulechowskiego Domu Kultury im. F. Chopina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów wskazanych w załączniku nr 3a i 3b do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz poniższych jednostek zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy. W przypadku Gminy Sulechów oraz jednostek wymienionych w poniżej nabywcą będzie: Gmina Sulechów, plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów NIP: 927-10 00 442; a odbiorcami/płatnikami będą odpowiednio poszczególne jednostki: 1) Ośrodek Sportu i Rekreacji „Sulechowianka” w Sulechowie, ul. Licealna 10b, 66-100 Su-lechów; 2) Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym, ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów; 3) Szkoła Podstawowa w Bukowie, Buków 53, 66-100 Sulechów; 4) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Józefa Bema, ul. 31 stycznia 23, 66-100 Sulechów 5) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II, ul. 1maja 7, 66-100 Sulechów 6) Szkoła Podstawowa w Kijach, Kije 141 A, 66-100 Sulechów 7) Szkoła Podstawowa w Kalsku, Kalsk 65, 66-100 Sulechów 8) Szkoła Podstawowa w Brodach, ul. Jagielnicka 97, Brody, 66-100 Sulechów 9) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie, ul. Piaskowa 52, 66-100 Sulechów 10) Szkoła Podstawowa im. Leona Kruczkowskiego, Pl. Szkolny 10, 66-131 Cigacice; 11) Ośrodek Pomocy Społecznej Sulechów, ul. Jana Pawła II 52, 66-100 Sulechów; 12) Przedszkole nr 5, oś. Nadodrzańskie 3 B, 66-100 Sulechów; 13) Przedszkole nr 6 "Tęczowa Szóstka"; ul. Kościuszki 16, 66-100 Sulechów; 14) Przedszkole nr 7 "Pod Muchomorkiem", oś. Zacisze 3, 66-100 Sulechów 15) Zamawiający wymaga zawarcia odrębnych umów sprzedażowych dla każdej jednostki wymienionej w punktach 1) – 14) wg wzorca umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. 16) Sulechowski Dom Kultury im. F. Chopina zawrze umowę we własnym imieniu i będzie zarówno nabywcą jak i płatnikiem/ odbiorcą. Faktury dla podmiotu należy wystawiać na adres : Sulechowski Dom Kultury im. F. Chopina, Aleja Wielkopolska 3, 66-100 Sulechów NIP: 927-000-26-63. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. wynosi: 2595,64 MWh i zostaje podzielone na dwa zadania: 1) Zadanie 1 - Dostawa energii dla 129 punktów poboru energii stanowiących oświetlenie drogowe Gminy Sulechów. Szacowany wolumen energii – 930,80 MWh. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii stanowi załącznik nr 3a do SIWZ. 2) Zadanie 2 - Dostawa energii dla 108 punktów poboru energii ( obiekty kubaturowe) Gminy Sulechów, jej jednostek organizacyjnych oraz Sulechowskiego Domu Kultury im. F. Chopina. Szacowany wolumen energii – 1664,84 MWh. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii stanowi załącznik nr 3b do SIWZ. 4. Podana ilość energii elektrycznej nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej tej wielkości. Rozliczenie dostawy odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg ceny wynikającej ze złożonej oferty. 5. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. 6. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej i reprezentowania Zamawiają-cego w procesie zmiany sprzedawcy 7. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny. 8. Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest ENEA S.A. Umowa na dostawę energii jest za-warta do 31 grudnia 2019 roku. 9. Operatorem Systemu Dystrybucji jest Enea Operator sp. z o.o. Umowy dystrybucyjne są zawar-te na czas nieokreślony. 10. Szczegółowe informacje zawarte zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – załączniki 3a i 3b do SIWZ 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedno lub dwa zadania. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 15. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający żąda by Wykonawca posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Weryfikacja spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie koncesji oraz oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia, przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wy-konawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Inne dokumenty: 3.1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 3.2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 3.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo re-prezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publiczne-go, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiąza-ny jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wyko-nawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt IV, ppkt 1.1. 4. Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 4.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub eko-nomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zama-wiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do odda-nia mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zo-bowiązanie należy dołączyć do oferty). 4.2. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powo-łuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich pod-staw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, wa-runków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadcze-niu, o którym mowa w pkt IV ppkt 1.1. 4.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, musi, na wezwanie Zama-wiającego, przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt IV ppkt 1.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach