Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Prusice i jej jednostek organizacyjnych.

Gmina Prusice ogłasza przetarg

  • Adres: 55110 Prusice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 126 224 , fax. 713 126 229
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prusice
    Rynek 1
    55110 Prusice, woj. dolnośląskie
    tel. 713 126 224, fax. 713 126 229
    REGON: 93193510600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Prusice i jej jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( Dz.U. z 2012r. poz.1059 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do ustawy, na potrzeby Gminy Prusice i jej jednostek organizacyjnych. 2.Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie dla potrzeb lokali, obiektów oraz oświetlenia drogowego- wykaz punktów poborów energii elektrycznej stanowią załączniki numer 1a, 1b, 1c, 1d,1e,1f,1g,1 h ,1i do SIWZ/umowy. 3.Szacowane zużycie energii dla liczników skazanych w/w załącznikach w okresie trwania umowy dla punktów poboru określonych w załącznikach od 1a do 1i do SIWZ/umowy do wynosi ok. 2290MWh. 4.Wskazana szacunkowa ilość zamawianej energii ma charakter orientacyjny, umożliwiający Wykonawcy skalkulowanie ceny oferty, a także służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 5.Ewentualna zmiana przewidywanego szacunku zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego , poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 6.Zamawiający dopuszcza jednakże zakup energii w ilości większej niż wskazana w granicach kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia , która zostanie podana przed otwarciem ofert oraz kolejno wpisana w umowę. 7.Ewentualna zmiana szacowania zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 8.Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określona jest każdorazowa w Umowie o świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy Zamawiającym a OSD. 9.Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach tej umowy. 10.Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załącznikach do umowy od nr 1a, 1b, 1c, 1d,1e,1f,1g,1 h ,1i do SIWZ/umowy. 11.Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione są w cenie energii elektrycznej. 12.Zamawiający oświadcza, iż wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem, handlowym z niniejszej Umowy, w tym zgłoszenie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 13.Energia elektryczna dostarczana w ramach niniejszego zamówienia zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. 14.Jeżeli nic innego nie wynika z postanowień SIWZ oraz Umowy użyte w niej pojęcia oznaczają: 1)OSD- Operator Systemu Dystrybucyjnego- przedsiębiorstwo energetyczne zajmujące się świadczeniem usług dystrybucyjnych; 2)Generalna Umowa Dystrybucyjna0- umowa zawarta pomiędzy Wykonawcą a OSD określająca ich wzajemne prawa i obowiązki związane ze świadczeniem usługi dystrybucyjnej w cele realizacji niniejszej Umowy; 3)Umowa- niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego, 4)Standardowy profil zużycia - zbiór danych o przeciętnym zużyciu energii elektrycznej zużytej przez obiekty Zamawiającego: 5)Umowa o świadczenie usług dystrybucji- umowa zawarta pomiędzy Zamawiającym, a OSD określająca prawa i obowiązki związane ze świadczeniem przez OSD usługi dystrybucji energii elektrycznej. 6)punkt poboru-miejsce dostarczania energii elektrycznej 7)okres rozliczeniowy- okres, w którym na podstawie odczytów urządzeń pomiarowych następuje rozliczenie zużytej energii elektrycznej; 8)taryfa- zbiór cen stosowanych przez OSD do rozliczania za pobraną energię elektryczną; 9)strefa czasowa- godziny doby, w których ceny i stawki opłat dla grupy taryfowej z rozliczeniem wielostrefowym są jednakowe, 10) bilansowanie handlowe- zgłoszenie operatorowi systemu dystrybucyjnego przez podmiot odpowiedzialny za bilansowanie handlowe do realizacji umów sprzedaży energii elektrycznej zawartych przez użytkowników systemu i prowadzenie z nimi rozliczeń różnicy rzeczywistej ilości dostarczanej albo pobranej energii elektrycznej i wielkości określonych w tych umowach dla każdego okresu rozliczeniowego 15. Standardy, jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r.- Prawo energetyczne. 16. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty lub upustu według stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią energetyczną ( dz. U. z 2011 Nr 189, poz.895 ze zm.) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 17. Uwaga dotycząca grupy taryfowej i mocy umownej- W wykazach stanowiących załączniki do umowy od 1a do 1 i do SIWZ/umowy informacyjnej wskazano planowane parametry dystrybucyjne ( moc umowna/ grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących , o ile podlegać będą zmianie na etapie zawierania nowych umów na usługi dystrybucyjne lub w trakcie jej trwania. 18. Wykonawca w ramach zamówienia ma obowiązek wypowiedzenia ( rozwiązania) w imieniu Zamawiającego na podstawie pełnomocnictwa obowiązujących umów kompleksowych sprzedaż energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji. 19. Płatnikiem należności na zakupioną energię elektryczną jest Gmina Prusice, Rynek 1, 55-110 Prusice i poszczególne jednostki organizacyjne gminy na podstawie wystawionych faktur oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej Gminy Prusice wyszczególnionych w załączniku od nr 1 a do 1i do SIWZ/umowy. 20. Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu zarówno sprzedaży energii elektrycznej jak i z tytułu dystrybucji energii elektrycznej ( z OSD) odbywać się będzie według jednego, wspólnego układu pomiarowo- rozliczeniowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2)Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4)Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5)Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty: 12 000,00zł 6)Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. np. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach