Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Gnojnik

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-864 Gnojnik, Gnojnik
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 869 600
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Gnojnik 363
    32-864 Gnojnik, woj. małopolskie
    tel. 146 869 600
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gnojnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Gnojnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa energii elektrycznej na terenie Gminy Gnojnik zgodnie z wykazem punktów odbioru energii stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest sekwencyjna (codzienna) dostawa – sprzedaż energii elektrycznej wg standardowego profilu zużycia energii elektrycznej do oświetlenia dróg, ulic i placów od zmierzchu do świtu oraz całodobowa dostawa energii do pozostałych punktów na terenie Gminy Gnojnik w okresie od dnia zawarcia umowy nie wcześniej niż od dnia przewidzianego na 01.07.2019 r. do 31.12.2021 r. Termin rozpoczęcia dostawy może ulec zmianie. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak, niż po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci Operatora Systemu Dystrybucji zwanego dalej OSD, nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy o świadczenie usług dystrybucji oraz nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonym procesie zmiany sprzedawcy. Opis potrzeb zamawiającego, dotyczących dostawy energii elektrycznej: Wykaz punktów odbioru /pomiarowych/ energii elektrycznej w dotychczas stosowanych taryfach został określony w załączniku nr 6 do siwz. Szacunkowa ilość energii w okresie sprzedaży to 860 112,5 kWh w taryfie oświetlenia ulicznego oraz 207 137,5 kWh w innych taryfach zgodnie z wykazem. Rozliczenie będzie następowało według faktycznie zużytej energii na podstawie odczytów z układów pomiarowych. Łączne planowane zużycie energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru i grup taryfowych wynosi 1 067 250,00 kWh. Godziny pracy oświetlenia ulic i placów są zgodne z ustawieniami zegara astronomicznego. Dostawa energii elektrycznej do punktów odbywa się całodobowo. Wykonawca nie będzie naliczał opłat za obsługę rozliczenia odbiorcy tzw. opłaty handlowej lub innych pokrewnych opłat. Operatorem systemu dystrybucji jest TAURON Dystrybucja S.A. Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo od Zamawiającego upoważniające do wykonania czynności związanych z rozwiązaniem obowiązujących oraz podpisaniem nowych umów. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w poszczególnych jednostkach organizacyjnych ma charakter orientacyjny służący do przygotowania oferty i może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, nie stanowi ona jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Ewentualna zmiana zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen podanych w ofercie. Pomiar pobieranej przez Zamawiającego energii elektrycznej odbywać się będzie za pomocą układów pomiarowo - rozliczeniowych będących własnością Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Zamawiający zastrzega, że ilość punktów poboru energii w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 755 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również dopełnienie wszelkich formalności i uzgodnień z dotychczasowym dostawcą energii elektrycznej, by zachować płynność w dostawie energii i nie powodować przerw w dopływie prądu, w tym związanych ze zmianą sprzedawcy. Zamawiający do dnia podpisania umów przekaże stosowne pełnomocnictwo do złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszeń umowy sprzedaży do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy. Obecnie Zamawiający posiada umowę sprzedaży obowiązującą do dnia 30.06.2019r.oraz umowę na czas nieokreślony na usługę dystrybucji. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach