Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej na okres od 01.10.2013 r. do 30.09.2015 r.

Gmina Pierzchnica ogłasza przetarg

  • Adres: 26-015 Pierzchnica, ul. 13 Stycznia 6
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 35-38-046 , fax. 041 35-38-046
  • Data zamieszczenia: 2013-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pierzchnica
    ul. 13 Stycznia 6 6
    26-015 Pierzchnica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 35-38-046, fax. 041 35-38-046
    REGON: 29101060700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej na okres od 01.10.2013 r. do 30.09.2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający lokalizacje oraz opis punktów odbioru energii elektrycznej, zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 1.Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie przetargowe zgodnie z art. 16 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Gmina Pierzchnica jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz wszystkich podmiotów wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Podmioty te zgodnie ze złożoną ofertą przez wykonawcę wybranego w niniejszym postępowaniu będą zawierać oddzielne umowy. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia o kolejne jednostki organizacyjne Zamawiającego, które obecnie pozostają związane umową na dostawę energii elektrycznej, a wartość dostawy energii elektrycznej w roku budżetowym danej jednostki nie przekroczy 14 tys. euro oraz inne podmioty współpracujące z Gminą np.; stowarzyszenia, fundacje na warunkach przedstawionych w ofercie przez Wykonawcę wybranego w niniejszym postępowaniu. 2. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany będzie do posiadania aktualnej umowy o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie gminy Pierzchnica. 3.Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów sprzedaży energii elektrycznej. 4.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (dalej: PE) przez Zamawiającego do jego punktów odbioru energii. 5.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego oraz obiektów w imieniu których i na rzecz działa Zamawiający. Obecnie obowiązująca umowa zawarta jest do dnia 30.09.2013 roku. 6.Wybrany wykonawca w imieniu i na rzecz jednostek wymienionych w załączniku nr 1 jako pełnomocnik umocowany stosownym pełnomocnictwem zleci na podstawie ustawy w trybie zamówienia z wolnej ręki usługę dystrybucji energii elektrycznej. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający lokalizacje oraz opis punktów odbioru energii elektrycznej, zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 8. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów wymienionych w załączniku nr 1 w - okresie 01.10.2013 - 30.09.2015 wynosi: - taryfa C11- 840 652 kWh. UWAGA: Szacunkowa ilość zamawianej energii ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości energii. 9.Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany będzie do posiadania aktualnej umowy o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie gminy Pierzchnica. 10.Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1.000,00 PLN (jeden tysiąc zł ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pierzchnica.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach