Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie

Centrum Szkolenia Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 05-121 Legionowo, ul. Zegrzyńska 121
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6053257 , fax. 022 6053585
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Szkolenia Policji
    ul. Zegrzyńska 121 121
    05-121 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 6053257, fax. 022 6053585
    REGON: 01196868700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkolenie policji

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa (przesył, dystrybucja i sprzedaż) dostawa energii elektrycznej do zasilania budynku hali sportowej do sportów walki oraz do budynku zespołu strzelnic na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 121 przez nową stację transformatorową typu MRw-b2pp. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucyjnej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625, z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego ( Dz. U. Nr 93, poz. 623). Szacunkowe roczne zużycie energii elektrycznej - 460 000 kWh; (115 000 kWh na okres trzech miesięcy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki ogólne: a) Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy; b) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; c) w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w ppkt a) i b) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 2) Warunki szczegółowe: a) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne poprzez przedłożenie: - koncesji wydanej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. - podpisaną umowę generalną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenia usług dystrybucyjnych energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej - w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej, lub koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentów (zgodnie z pkt 10 SIWZ), które traktują o warunkach udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (według załączonego wzoru w SIWZ). 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy (według załączonego wzoru w SIWZ). 3. Wypełniona i podpisana informacja o podwykonawcach, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wymagane poniżej dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Celem potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 4. Oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 1 (dla Wykonawców składających ofertę samodzielnie) lub załącznik nr 1a (dla Wykonawców składających ofertę wspólnie). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy zagraniczni zamiast dokumentu wskazanego w pkt 10 ppkt. 5 - składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości. Aktualność tych dokumentów określona jest analogicznie do dokumentów o podobnej treści wydawanych przez odpowiednie urzędy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku, gdy w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych wyżej dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Celem potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: 6. Koncesja wydana na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaż) energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 7. Podpisana umowa generalna z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenia usług dystrybucyjnych energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej - w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej, lub koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach