Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Lubochnia oraz podległych obiektów i infrastruktury

Gmina Lubochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 97-217 Lubochnia, ul. Tomaszowska 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7103510 , fax. 044 7103022
  • Data zamieszczenia: 2015-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
    ul. Tomaszowska 9 9
    97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
    tel. 044 7103510, fax. 044 7103022
    REGON: 59064814900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Lubochnia oraz podległych obiektów i infrastruktury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Lubochnia oraz podległych obiektów i infrastruktury. 2. Zakres zamówienia obejmuje następujących odbiorców końcowych (płatników): 1) Gminę Lubochnia 2) Zakład Usług Komunalnych w Lubochni 3) Publiczne Gimnazjum w Lubochni 4) Publiczną Szkoła Podstawowa w Glinniku 3. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne ( tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23.04.1964r. - Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16 poz. 93, z późn. zm.). 4. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej dla poszczególnych grup taryfowych w okresie od 1.01.2016r. do 31.12.2017r. w obiektach Zamawiającego wynosi 2 100 000 kWh - załącznik nr 8 do SIWZ 5. Rozliczenia i płatności odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz Taryfy dla energii elektrycznej Wykonawcy określonej w ofercie. 6. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych punktów poboru w zakresie lokalizacji, grupy taryfowej, mocy itp. zostały przedstawione w załączonym dokumencie o nazwie: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. 7. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Zamawiający oświadcza, że prognoza zużycia energii wykazana powyżej i w zał. Nr 8 do SIWZ stanowi jedynie przybliżoną ilość zużycia , która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie. Faktyczne zużycie energii (większe lub mniejsze )uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych odbiorców końcowych , z tym, że niezależnie od wielkości zużycia wykonawca jest zobowiązany w każdym przypadku stosować cenę zaoferowaną w przetargu. Wykonawca nie może dochodzić od zamawiającego żadnych roszczeń finansowych jeżeli w trakcie obowiązywania umowy zamawiający zakupi od wykonawcy mniejszą lub większa ilość energii w stosunku do prognozowanej, w szczególności wynikającą ze zwiększenia lub zmniejszenia ilości punktów odbioru energii elektrycznej (PPE) dla poszczególnych odbiorców, zmiany grupy taryfowej, zmiany mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE ,faktycznego poboru energii w poszczególnych PPE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach