Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Lubochnia oraz podległych obiektów i infrastruktury

Gmina Lubochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 97-217 Lubochnia, ul. Tomaszowska 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7103510 , fax. 044 7103022
  • Data zamieszczenia: 2013-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
    ul. Tomaszowska 9 9
    97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
    tel. 044 7103510, fax. 044 7103022
    REGON: 59064814900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Lubochnia oraz podległych obiektów i infrastruktury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zmówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Lubochnia oraz podległych obiektów i infrastruktury. 2.Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne ( tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23.04.1964r. - Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16 poz. 93, z późn. zm.). 3.Szacunkowe zużycie energii elektrycznej dla poszczególnych grup taryfowych w okresie od 1.01.2014r. do 31.12.2015r. w obiektach Zamawiającego wynosi 1 728 761 kWh - załącznik nr 8 do SIWZ Określone przez zamawiającego szacunkowe zużycie energii ma charakter jedynie orientacyjny, służy w celu określenia wartości zamówienia i nie stanowi zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Łączna ilość zużycia energii może się zmienić w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego szacunkowej ilości energii. 4.Rozliczenia i płatności odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz Taryfy dla energii elektrycznej Wykonawcy określonej w ofercie. 5.Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych punktów poboru w zakresie lokalizacji, grupy taryfowej, mocy itp. zostały przedstawione w załączonym dokumencie o nazwie: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. 6.Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. UWAGA: Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji zawartych przez Gminę Lubochnia i jednostki organizacyjne. Do wykonania powyższych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach