Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego i nieruchomości komunalnych gminy Sośnicowice położonych na terenie gminy Sośnicowice tj. dla potrzeb oświetlenia ulic, urzędu, Rad Sołeckich, OSP, przedszkoli, gimnazjum, szkół, klubów sportowych, ZGKiM

Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-153 Sośnicowice, Rynek 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 032 2387550
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
    Rynek 19 19
    44-153 Sośnicowice, woj. śląskie
    tel. 032 2387191 w. 330, fax. 032 2387550
    REGON: 00053994000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego i nieruchomości komunalnych gminy Sośnicowice położonych na terenie gminy Sośnicowice tj. dla potrzeb oświetlenia ulic, urzędu, Rad Sołeckich, OSP, przedszkoli, gimnazjum, szkół, klubów sportowych, ZGKiM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego i nieruchomości komunalnych gminy Sośnicowice położonych na terenie gminy Sośnicowice tj. dla potrzeb oświetlenia ulic, urzędu, Rad Sołeckich, OSP, przedszkoli, gimnazjum, szkół, klubów sportowych, ZGKiM. CPV: 09.00.00.00-3 - nazwa: energia elektryczna 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego i nieruchomości komunalnych położonych na terenie gminy Sośnicowice w okresie jednego roku. Planowane zużycie energii elektrycznej przez sieć oświetlenia ulicznego oraz nieruchomości komunalne gminy Sośnicowice w okresie jednego roku wynosi 1 477 998 kWh. 2. Ilość punktów poboru = 99 szt. 3. Grupa taryfowa = 99 szt. punktów poboru: C12 b - 23 szt, C11 - 54 szt., C21 - 2 szt, G11 - 20 szt. 4. Ilość energii czynnej zużytej w 2008r. = 1 500 000 kWh 5. Zamawiający zalicza się do V grupy przyłączeniowej, 6. W punktach poboru zamontowane są zegary astronomiczne, liczniki dwutaryfowe i liczniki jednotaryfowe. 7. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia w imieniu Zamawiającego, Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego właściwego dla Zamawiającego (to jest Vattenfall Distribution Poland SA w Gliwicach), zgłoszenia o zawarciu umów na sprzedaż energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego i nieruchomości komunalnych, według załącznika nr 3 do Umowy na dostawę energii elektrycznej dla poszczególnych płatników wskazanych w tym załączniku. Zgłoszenia o zawarciu umów na sprzedaż energii elektrycznej dla liczników energii elektrycznej o numerach ewidencyjnych: 411044; 11160; 407247; 528507; 411060; 407160; 407011; 411006; 407058, Wykonawca zobowiązuje się do złożenia w imieniu zamawiającego, Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego właściwego dla Zamawiającego w terminie zgodnym z okresem wypowiedzenia. 8. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 2 do Umowy - zakres dostaw i załącznik nr 3 do Umowy na dostawę energii elektrycznej - miejsce dostarczania energii elektrycznej. 9. Faktury należy wystawiać na gminę Sośnicowice, ul. Rynek 19 jako: a) odbiorca: Gmina Sośnicowice b) płatnik: Odpowiednio według załącznika nr 2 do Umowy na dostawę energii elektrycznej - zakres dostaw. 10. Wykonawca zobowiązuje się do: a) wystawiania faktur na płatników - odpowiednio dla danego numeru ewidencyjnego oraz dostarczania fktur na adres płatnika, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do Umowy na dostawę energii elektrycznej. b) dostarczania każdorazowo zbiorczego zestawienia faktur do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki przystąpienia do postępowania: a) posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na obrót energią elektryczną. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący nie podlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - to jest wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej jednej dostawy energii elektrycznej na kwotę co najmniej 500 000,00 zł brutto w skali jednego roku. c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2) opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w w/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia, b) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt. 1). 3) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. 2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. O akualności dokumentu decyduje wyłącznie data jego wystawienia, a nie data potwierdzenia jego aktualizacji, 1) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 8 należy złożyć: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 załączonego do specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne koncesje na obrót energią elektryczną. g) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw energii elektrycznej (na ZAŁ. Nr 4 do SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. h) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i) wypełnione i podpisane formularze ofertowe, j) zaparafowany projekt umowy, k) wypełniony formularza kalkulacji cenowej energii elektrycznej (załącznik nr 1 do Umowy) UWAGA! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez zamawiającego, spowoduje odrzucenie złożonej oferty na mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 - dokumenty nie spełniające wymogów, co do formy traktuje się jako nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 2) Wykonawcy (w tym spółka cywilna) mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia z następującym zastrzeżeniem: wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem, 3) wypełniony i podpisany druk oferty - ZAŁĄCZNIK NR 1 do niniejszej specyfikacji. 4) wypełniony i podpisany ZAŁ. Nr 1 do Umowy kalkulacja cenowa energii elektrycznej 5) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a) oraz aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! W przypadku, gdy sposób reprezentacji nie jest określony w dokumentach rejestrowych zamawiający będzie stosował odpowiednio przepisy ustawy Kodeks spółek handlowych dotyczące sposobu reprezentacji. UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 6) Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że oferowana usługa, odpowiada określonym przez niego wymaganiom, następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami bądź protokołami odbioru. b) gwarancji - nie dotyczy. 7) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: 1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w pkt. 2. Dokumenty wymienione w pkt. 3 ppkt 1 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. 2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum; 4) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, ceł działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 8) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, póz. 605). 9) Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi-w-2009-r.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach