Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych Gminy Ozorków, w okresie od 01.01.2018 r. do 30.09.2019 r.

Gmina Ozorków ogłasza przetarg

  • Adres: 95035 Ozorków, ul. Wigury
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 422 771 444 , fax. 422 771 449
  • Data zamieszczenia: 2017-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozorków
    ul. Wigury 14
    95035 Ozorków
    tel. 422 771 444, fax. 422 771 449
    REGON: 54356800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych Gminy Ozorków, w okresie od 01.01.2018 r. do 30.09.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych Gminy Ozorków, w okresie od 01.01.2018 r. do 30.09.2019 r., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający działa w imieniu własnym i jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych. 3. Gmina Ozorków zawrze jedną umowę wynikającą z niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej. 4. Obowiązująca obecnie umowa nie będzie przedłużona i zawarta zostanie nowa umowa sprzedaży, z wyłonionym w drodze przetargu sprzedawcą energii czynnej, do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. 5. Zamawiający oświadcza, że:  procedura wyboru sprzedawcy energii w formie przetargu odbywa się po raz kolejny,  zawarł umowę z Energa Obrót S.A. na sprzedaż energii elektrycznej do 31.12.2017 roku, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,  zawarł umowę z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej: PGE Dystrybucja S.A., na czas nieokreślony,  wyłonionemu w postępowaniu Sprzedawcy udostępni dane o PPE, w formie elektronicznej. 6. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną do obiektów Zamawiającego w okresie od 01.01.2018 r. do 30.09.2019 r. wynosi 1 764 325 kWh (zał. Nr 1 do SIWZ). 7. Faktyczna ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez „Zamawiającego” szacowanej ilości energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełnienie warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnie obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; b) oświadczenie dotyczące zawartej, obowiązującej umowy z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do obiektów zamawiającego, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, dotyczącej: kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty i ceny oraz terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11.1.4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa, wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach