Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie

Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Braniewie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, Moniuszki13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 784 919 226 , fax. 55 620 83 62
  • Data zamieszczenia: 2023-11-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Braniewie
    Moniuszki13
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 784 919 226, fax. 55 620 83 62
    REGON: 280242068
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-braniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia: jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie, 14-500 Braniewo, ul. Moniuszki 132. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie do n/w stacji transformatorowej / punkt poboru energii elektrycznej:2.1. Obiekt Szpitala, 14-500 Braniewo, ul. Moniuszki 13. T – 1368 Szpital/Przyłącze podstawowe nr PPE 590243822002449842. Moc przyłączeniowa Pp = 250 kW, moc umowna w ciągu roku Pu = 1240kW, (dotychczasowa grupa taryfowa C 21) w rozbiciu na miesiące: 2.1.1.1. Styczeń – 125 kW 2.1.1.2. Luty – 125 kW2.1.1.3. Marzec – 110 kW2.1.1.4. Kwiecień – 100 KW2.1.1.5. Maj – 90 kW2.1.1.6. Czerwiec – 90 kW2.1.1.7. Lipiec – 90 kW2.1.1.8. Sierpień – 90 kW2.1.1.9. Wrzesień – 95 kW2.1.1.10. Październik – 100 kW2.1.1.11. Listopad – 110 kW2.1.1.12. Grudzień – 115 kWZapotrzebowanie roczne energii elektrycznej ok. 280 201 kWh2.2. Budynek byłego Internatu, 14-500 Pieniężno, ul. Szkolna 11. Przyłącze podstawowe nr PPE 590243822002669493, Nr ewidencyjny 22/2/722910/1, Licznik: 03237041.. Moc umowna – 60 kW, (dotychczasowa grupa taryfowa G-11).Zapotrzebowanie roczne energii elektrycznej ok. 38 464 kWhW przypadku zapotrzebowania rocznego energii elektrycznej do Budynek byłego Internatu, 14-500 Pieniężno, ul. Szkolna 11. Przyłącze podstawowe nr PPE PL590243822002669493, Zamawiający planuje od połowy roku 2023 zwiększenie zapotrzebowania na energię o 30% w związku z możliwością uruchomienia w budynku działalności medycznej2.3. Budynek –Dworcowa 19, 14-500 Pieniężno (ZRM Pieniężno) - Przyłącze podstawowe nr PPE 590243822002634750, Moc umowna – …. kW, (dotychczasowa grupa taryfowa G….).Zapotrzebowanie roczne energii elektrycznej ok. 15 000 kWh2.4. RAZEM ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE: 333 465 kWh2.5. Rozliczenie za sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających z oferty cenowej Wykonawcy.2.6. Projekt umowy, zawierający istotne dla Zamawiającego postanowienia określone w załączniku nr 5 do SWZ, przygotuje Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji po wyborze najkorzystniejszej oferty.2.7. Okres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje czas od daty rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej do końca 2023 roku. Rozpoczęcie realizacji umowy (dostawy energii elektrycznej) nastąpi z chwilą skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany kompleksowego Dostawcy Rezerwowego energii elektrycznej zgodnej z wymogami lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego, jednakże nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2024 r., oraz nie później niż w terminie 45 dni, po dacie podpisania umowy z Wykonawcą oraz przesłaniu Wykonawcy drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail, niezbędnych i kompletnych danych wymaganych w w/w procedurze zmiany kompleksowego Dostawcy Rezerwowego energii elektrycznej.2.8. Zamawiający posiada instalację fotowoltaiczną na PPE: 590243822002449842. Moc instalacji OZE: 29,25 kWp. Wykonawca na mocy odrębnej umowy odkupi od zamawiającego energię wyprodukowaną w tej instalacji fotowoltaicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ oraz spełniają określony przez Zamawiającego warunek udziału w postępowaniu, dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną (sprzedaży energii elektrycznej) - Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r., póz. 716), wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach