Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg
- Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 341 42 01 , fax. 48 312 11 02
- Data zamieszczenia: 2017-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
Aleja Jana Pawła II 15
26-670 Pionki, woj. mazowieckie
tel. 48 341 42 01, fax. 48 312 11 02
REGON: 67022346800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pionki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej do obiektów należących do Gminy Miasto Pionki oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01-02-2018 r. do 31-01-2019 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych, w okresie od 01-02-2018 r. do 31-01-2019 r., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający działa w imieniu własnym i jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych. 3. Gmina Miasto Pionki oraz jednostki organizacyjne zawierać będą oddzielne umowy dostawy energii elektrycznej do poszczególnych obiektów (punktów PPE) wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ. 4. Obowiązujące umowy są zawarte na czas okreslony do dnia 31.01.2018r. i zawarte zostaną nowe umowy sprzedaży z wyłonionym w drodze przetargu sprzedawcą energii czynnej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. 5. Zamawiający oświadcza, że: procedura wyboru sprzedawcy energii w formie przetargu odbywa się po raz kolejny, posiada zawartą umowę z Tauron Sprzedaż Sp. z o.o. na sprzedaż energii elektrycznej do 31-01-2018 r., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, posiada zawartą umowę z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej: PGE Dystrybucja SA, na czas nieokreślony, wyłonionemu w postępowaniu Sprzedawcy, udostępni dane PPE w formie elektronicznej. 6. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną do obiektów Zamawiającego w okresie od 01-02-2018 r. do 31-01-2019 r. wynosi 1 626 296 kWh (zał. Nr 1 do SIWZ). Faktyczna ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych obiektów. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez „Zamawiającego” szacowanej ilości energii elektrycznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 2) posiadają zawartą obowiązującą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do obiektów Zamawiającego;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – według wzoru określonego w załączniku do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej do budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie zlokalizowanego przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie
Dodano: 2024-06-21 - Dostawa energii elektrycznej na rzecz Zespołu Państwowych Szkół Mu-zycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie.
Dodano: 2024-05-09 - Dostawa energii cieplnej do Budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów
Dodano: 2024-03-28 - Sukcesywna dostawa energii elektrycznej do budynków zlokalizowanych przy ul. Mińskiej 65 oraz Chodakowskiej 32 w Warszawie obejmująca dostawę i dystrybucję
Dodano: 2024-03-06 - „Dostawa energii elektrycznej do obiektu Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego przy ul. Siennej 82 w Warszawie“
Dodano: 2024-03-04 - Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na dostawę i przesył energii cieplnej dla obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Mokotów.
Dodano: 2024-03-04 - Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na dostawę i przesył energii cieplnej dla obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ochota
Dodano: 2024-03-01 - Dystrybucja energii elektrycznej do obiektów Ursynowskiego Centrum Sportu i Rekreacji od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-03-01 - „Dostawa energii cieplnej, dystrybucja i przesyłanie ciepła do czterech budynków użyteczności publicznej Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga – Północ”
Dodano: 2024-02-26 - "Kompleksowa dostawa energii cieplnej tj. sprzedaż i przesyłanie ciepła za pomocą sieci ciepłowniczej do budynków komunalnych przy ul. gen. T. Pełczyńskiego 24, 24A, 24B i 24 C (...)"
Dodano: 2024-02-26