Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej do części dydaktycznej szkoły.

Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Zblewska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5629609 , fax. 058 5624690
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza
    ul. Zblewska 18 18
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 5629609, fax. 058 5624690
    REGON: 19037513200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp1starogardgd.neostrada.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczna Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej do części dydaktycznej szkoły.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej obejmująca, w ramach umowy kompleksowej, sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej do nieruchomości położonej przy ul. Zblewskiej 18 w Starogardzie Gdańskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w § 9 SIWZ - zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Zamawiający w trakcie ww. oceny będzie brał pod uwagę jedynie dokumenty i oświadczenia, których wymagał w SIWZ na potwierdzenie spełniania postawionych warunków. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentu, zawierającego informację, że Wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu lub nie złożenia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna, że Wykonawca warunku nie spełnia i wykluczy go z udziału w postępowaniu. o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; (w przypadku wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców); 2) Aktualną koncesję na obrót energią elektryczną, wydaną przez Prezesa URE zgodnie z ustawą - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U. z 2006 r. , Nr 89, poz. 625 z późn. zm.); 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3; 4) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z Wykonawców składa oświadczenie w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - załącznik nr 4. 5) Oświadczenie Wykonawcy o istotnych warunkach umowy, które zawarte zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - załącznik nr 5; 6) Oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. - załącznik nr 1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp1stg.ubf.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach