Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 7605200 , fax. 032 7605280
- Data zamieszczenia: 2012-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Jana Pawła II 10 10
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 7605200, fax. 032 7605280
REGON: 00051587900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej do budynków stanowiących własność Gminy Siemianowice Śl. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji do budynków, których wykaz został zawarty w dodatku nr 1 do SIWZ. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j.: Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ze zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.), Taryfie dla energii elektrycznej wykonawcy. Wykonawca musi mieć zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajdują się wszystkie budynki ujęte w dodatku nr 1 do SIWZ. Informacje dotyczące prognozowanego zużycia energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia, miejsc jej dostarczenia, grupy taryfowej, grupy przyłączeniowej, mocy przyłączeniowej zostały zawarte w dodatku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 096300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Prowadzący postępowanie nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgkim.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną