Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej do budynków na potrzeby Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu

Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 51-622 Wrocław, Kopernika
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 37 10 409 , fax. 71 37 10 402
  • Data zamieszczenia: 2021-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy
    Kopernika 5
    51-622 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 37 10 409, fax. 71 37 10 402
    REGON: 02140952000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ospip.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Nadzór nad warunkami pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej do budynków na potrzeby Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej, bez usług przesyłu i dystrybucji, do obiektów użytkowanych przez zamawiającego, tj.: a) budynek biurowy stanowiący siedzibę Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu, ul. Mikołaja Kopernika 5 oraz siedziba Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22 – dwa punkty odbioru (PPE); b) budynek hotelu Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu, ul. Mikołaja Kopernika 9 – jeden punkt odbioru (PPE). Powyższy przedmiot zamówienia został wykazany i opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ. 1.3. Prognozowane zużycie energii w okresie przewidzianym do realizacji zamówienia, tj. 280 000 kWh (zamówienie podstawowe / 12 miesięcy) + 56 000 kWh (zamówienie z zakresu opcji). Wskazane wyżej wielkości określające zużycie energii elektrycznej są wartościami szacunkowymi i nie odzwierciedlają realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej oraz służą jedynie do wyliczenia ceny oferty. Szacunkowa ilość energii elektrycznej może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. Ilość pobranej przez zamawiającego energii elektrycznej ustala się w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych. Rozliczenie sprzedaży będzie się odbywać na podstawie faktycznego zużycia energii elektrycznej przy stałych cenach za 1 kWh w całym okresie realizacji zamówienia. Rozliczenia z wykonawcą będą się odbywać na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych w okresach rozliczeniowych stosowanych przez wykonawcę, w oparciu o ceny wynikające z oferty. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z ustawą Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 1.4. Zamawiający zawrze z wybranym w postępowaniu wykonawcą umowę na dostawy energii elektrycznej do wskazanych punktów poboru. Dostarczanie energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej niż z dniem wygaśnięcia/rozwiązania umowy z dotychczasowym sprzedawcą oraz z dniem wejścia w życie umowy o świadczenie usług dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) oraz po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany Sprzedawcy (Wykonawcy). Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD). Zamawiający oświadcza, że właściwym dla niego Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest TAURON Dystrybucja S.A. Oddział we Wrocławiu. Wykonawca w oparciu o udzielone pełnomocnictwo będzie zobowiązany do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD. 1.5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy do 20% zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE. Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza dostawy energii elektrycznej stanowiącego zamówienie podstawowe. 1.6. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 1.7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom z zachowaniem warunków wykonywania zamówienia określonych w SIWZ. Podwykonawca, który będzie brał udział w realizacji niniejszego zamówienia musi posiadać koncesję na obrót energią, o której mowa w rozdziale III pkt 1.2.1 SIWZ. Powierzenie Podwykonawcom realizacji części zamówienia nie ma wpływu na odpowiedzialność Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniechania Podwykonawców i ich pracowników w takim stopniu, jakby były to działania, uchybienia lub zaniechania jego samego lub jego pracowników. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie - przy wykorzystaniu wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, części zamówienia, które zamierza zlecić Podwykonawcom. W przypadku nie wskazania w ofercie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5. Wszystkie terminy wskazane w SIWZ należy obliczać zgodnie z zasadami wskazanymi w Kodeksie cywilnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach