Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej do budynków i punktów poboru energii elektrycznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu

Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7769407, , fax. 71 7769122
  • Data zamieszczenia: 2020-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7769407, , fax. 71 7769122
    REGON: 02141927000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bou.umwd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej do budynków i punktów poboru energii elektrycznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej bez świadczenia usługi dystrybucyjnej, do budynków i punktów poboru energii elektrycznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu. Wszelkie informacje odnoszące się do przedmiotu zamówienia zostały zawarte w formularzu „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 złotych (piętnaście tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz obowiązującą umowę na sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej, zawartą z lokalnym operatorem systemu dystrybucyjnego, do wszystkich obiektów Zamawiającego (§ 2 ust. 1 pkt.1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 i 1b w związku z art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy PZP – załącznik nr 5 do SIWZ 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 ustawy PZP – załącznik nr 6 do SIWZ 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 ustawy PZP, złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, albo oświadczenie, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej – załącznik 7 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku składania ww. oświadczenia. 5. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki 6. Oświadczenie, że Wykonawca posiada umowę zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do obiektów Zamawiającego podpisaną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym aktualnie na terenie Zamawiającego; 7. Zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się o wspólne udzielenie zamówienia. 8. W przypadku, w którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy PZP wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Wymagania jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne): 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy PZP; 2) wymagania określone na podstawie art.22 ust.1 muszą zostać wykazane wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną. 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 10. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. 11. Wszystkie oświadczenia, zawiadomienia i wnioski oraz inne informacje, które dotyczą niniejszego zamówienia będą przekazywane pisemnie lub drogą elektroniczną za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 niniejszej SIWZ (również w przypadku ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia w wyniku wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust. 3a ustawy), dla których zastrzega się formę pisemną. 12. W przypadku dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ wymagane są oryginały dokumentu lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przesłane pocztą, kurierem lub dostarczone do Zamawiającego osobiście. 13. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, pytań i wyjaśnień oraz informacji pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 14. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo do zmodyfikowania treści SIWZ, przed upływem terminu do składania ofert z zastrzeżeniem art. 38 ust. 4 ustawy PZP. Modyfikacje treści SIWZ zamawiający zamieszcza na stronie internetowej. 15. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu niezbędny będzie dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym wykonawców, którym przekazano SIWZ, oraz zamieści informacje na stronie internetowej. 16. Jeżeli zmiana treści SIWZ prowadzić będzie do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieści ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 17. Oświadczenia, zapytania, zawiadomienia, wnioski i inne informacje składane przez Wykonawców należy kierować na adres : Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław. 18. Treści oświadczeń, zawiadomień, zapytań, modyfikacje i wyjaśnienia dotyczące SIWZ oraz odpowiedzi zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego : www.bip.bou.umwd.pl 19. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania informacyjnego Wykonawców 20. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą” oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. 21. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 22. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 23. Ofertę należy złożyć zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem „OFERTA”, stanowiącym załącznik numer 1 do SIWZ wraz z „FORMULARZEM CENOWYM” stanowiącym załącznik numer 2 do SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 24. Zaleca się, aby dokumenty tworzące ofertę były zszyte lub spięte w sposób trwały. Wskazane jest ponumerowanie wszystkich kartek oferty. 25. Oferta – pod rygorem nieważności – powinna być napisana w języku polskim, oraz podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 26. Wszystkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy dostarczyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 27. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 28. Oferta musi zawierać wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii. Poświadczenie musi być dokonane przez Wykonawcę, tj. osobę/y poważnione do jego reprezentacji w formie podpisu, imiennej pieczątki, oraz zapisu „za zgodność z oryginałem”. 29. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, listę przedmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, albo oświadczenie o tym, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej( załącznik nr 7 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców, albo składają wspólnie na jednym dokumencie podpisanym przez każdego Wykonawcę. Składając listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej na jednym dokumencie należy zaznaczyć, które podmioty dotyczą którego Wykonawcy. 30. W przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 31. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca powinien to wyraźnie zastrzec w ofercie i odpowiednio oznaczyć zastrzeżone informacje. Wskazane jest wyodrębnienie zastrzeżonych dokumentów. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. 32. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach