Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki ogłasza przetarg
- Adres: 31-001 Kraków, Wawel
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 124 225 155 , fax. 124 215 177
- Data zamieszczenia: 2019-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki
Wawel 5
31-001 Kraków, woj. małopolskie
tel. 124 225 155, fax. 124 215 177
REGON: 00027600900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynków stanowiących własność Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki. 2) Zestawienie punktów poboru energii wraz ze specyfikacją zużycia energii wyszczególniono w Wykazie PPE (punktów poboru energii) stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji. 3) Usługi dystrybucji świadczone będą na podstawie odrębnej umowy zawartej z OSD (Operatorem Systemu Dystrybucyjnego), tj. z TAURON Dystrybucja S.A., z którego sieci zasilane są poszczególne PPE. 4) Umowy na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawrze Zamawiający we własnym zakresie. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia ww. OSD, w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 6) Przewidywana ilość dostarczanej energii w okresie obowiązywania umowy (od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.) wynosi 885 740 kWh - podział na poszczególne PPE w załączniku nr 1 do Specyfikacji. 7) Wskazana ilość energii elektrycznej stanowi jedynie przybliżoną wartość. Faktyczne zużycie energii elektrycznej uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych PPE Zamawiającego, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie jednostkowe ceny energii. 8) Wykonawca zobowiązany będzie również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w Załączniku nr 1 do Specyfikacji. Koszty wynikające z dokonania bilansowania muszą zostać uwzględnione w cenie energii elektrycznej. Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umowy, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 9) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego oraz zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami w zakresie zachowania standardów jakościowych. 10) Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (j. t. Dz. U. z 2018 r. poz. 755 z późn. zm.). W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w § 42 Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 2500) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania bonifikat za niedotrzymani standardów jakościowych obsługi odbiorców oraz niedotrzymanie przez OSD parametrów jakościowych energii elektrycznej, w terminie 30 dni od dnia, w którym zaistniała przesłanka do ich naliczenia. 12) Wykonawca będzie zobowiązany do oświadczenia o posiadaniu zawartej generalnej umowy dystrybucji z OSD, do sieci którego przyłączone są PPE Zamawiającego lub o ich zawarciu, nie później niż do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi sprzedaży energii elektrycznej. 13) Zamawiający posiada dla przedmiotowych PPE kompleksowe umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji zawarte na czas określony do dnia 31 grudnia 2019. Umowy te zostaną wypowiedziane przez Zamawiającego do dnia 29 listopada 2019 r. 14) Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania faktury z tytułu płatności za dostarczaną energię w formie zbiorczej na wszystkie PPE. 15) Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania stawek dla taryf C11, C12a, C12b, C21, G11, O12. Obecnie Zamawiający korzysta z dostaw energii w ramach taryf: C11, C21, oraz G11. Wskazane w Formularzu cenowym stawki dla taryf: C12a, C12b oraz O12 znajdą zastosowanie wyłącznie w przypadku dokonania przez Zamawiającego w stosunku do konkretnego PPE zmiany taryfy. Do wyliczenia ceny ofertowej brane pod uwagę będą wyłącznie stawki, z których Zamawiający korzysta obecnie. 16) Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. poz. 2191) istnieje możliwość wystawiania przez Wykonawcę ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca wykazał spełnianie tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli udowodni, że posiada: aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodną z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (jednolity tekst Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) do obiektów IB PAN w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-01-03 - „Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki”
Dodano: 2023-12-27 - „Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki na 2024 rok”
Dodano: 2023-12-07 - Dostawa energii cieplnej do budynku Zespół Szkół Budowlanych ul. Legionów 15 33-100 Tarnów w roku 2024
Dodano: 2023-12-06 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w roku 2024 obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla MOSiR w Bukownie
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa energii cieplnej w okresie 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Libiążu
Dodano: 2023-11-08 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Starostwa Powiatowego w Tarnowie w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2025
Dodano: 2023-11-03 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) do obiektów IB PAN w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-10-20 - Kompleksowe dostawy (sprzedaż i dystrybucja) energii elektrycznej niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania budynków SP ZOZ MSWiA w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu
Dodano: 2023-10-04 - Zakup energii elektrycznej do budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Dodano: 2023-08-14