Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla RDLP w Pile 01.01.2016-31.12.2016

Lasy Państwowe- Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Kalina 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2124844 w. 32 , fax. 067 2126478
  • Data zamieszczenia: 2015-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe- Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Pile
    ul. Kalina 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2124844 w. 32, fax. 067 2126478
    REGON: 57053697000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna skarbu państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla RDLP w Pile 01.01.2016-31.12.2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie około 1 213 293 kWh 2.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do ogłoszenia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej - załącznik nr 2 do ogłoszenia. Załączniki nr 1 i 2 publikowane są na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/zamowienia_publiczne 3.Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 j.t.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną Dz. U. poz. 1692 4.Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. Enea Operator Sp. z o.o. i Energa Operator S.A Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Pile zostały wyznaczone, jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, o którym mowa w II.1.4) w imieniu Stron i na ich rzecz. 1. Nadleśnictwo Człopa, ul. Mickiewicza 9, 78-630 Człopa 2. Nadleśnictwo Durowo, Durowo 4, 62-100 Wągrowiec 3. Nadleśnictwo Jastrowie, ul. Roosevelta 8, 64-915 Jastrowie 4. Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kaczory, ul. Kościelna 17, 64-810 Kaczory 5. Nadleśnictwo Krucz, Krucz 28, 64-720 Lubasz 6. Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż, ul. Adama Mickiewicza 1, 64-761 Krzyż Wlkp. 7. Nadleśnictwo Lipka, Mały Buczek 38, 77-420 Lipka 8. Nadleśnictwo Mirosławiec, ul. Wolności 30, 78-650 Mirosławiec 9. Lasy Państwowe Nadleśnictwo Okonek, ul. Kolejowa 16, 64-965 Okonek 10. Nadleśnictwo Płytnica z siedzibą w Nowej Szwecji, Nowa Szwecja 6, 78-600 Wałcz 11. Nadleśnictwo Złotów, Al. P.J. Lenne 1, 77-400 Złotów 12. Nadleśnictwo Podanin, Podanin 65, 64-800 Chodzież 13. Nadleśnictwo Zdrojowa Góra, Al. Poznańska 126, 64-920 Piła 14. Nadleśnictwo Trzcianka, ul. Ogrodowa 2, 64-980 Trzcianka 15. Nadleśnictwo Sarbia, Sarbia, 64-700 Czarnków 16. Nadleśnictwo Tuczno, ul. Klasztorna 36, 78-640 Tuczno 17. Nadleśnictwo Wronki, Nadolnik 1, 64-540 Wronki 18. Nadleśnictwo Wałcz, ul. Kołobrzeska 1, 78-600 Wałcz 19. Nadleśnictwo Potrzebowice, Potrzebowice 1, 64-730 Wieleń 20. Nadleśnictwo Kalisz Pomorski, Al. Prof. Mroczkiewicza 1, 78-540 Kalisz Pomorski Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Pile zleciły poszczególne czynności niezbędne dla należytego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w II.1.4) osobie trzeciej - tj. Enmedia Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu, na co Strony wyrażają zgodę. 5.Wymagania stawiane Wykonawcy: Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: a) złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowej) bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej lub złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowej) bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej w trybie zgodnego porozumienia stron dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w załączniku nr 1 do umowy, zgodnie z harmonogramem wypowiadania umów zawartym w załączniku nr 1 do umowy b) w przypadku zawarcia umowy sprzedaży energii elektrycznej - zawarcia umowy o świadczenie usług dystrybucji ze wskazanym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w tym do upoważnienia wskazanego Operatora Systemu Dystrybucyjnego do zawarcia w imieniu Mocodawcy umowy rezerwowej sprzedaży energii elektrycznej na warunkach określonych we wzorze umowy o świadczenie usług dystrybucji zamieszczonym na stronie internetowej wskazanego Operatora Systemu Dystrybucyjnego na wypadek zaprzestania dostarczania tej energii przez sprzedawcę wybranego przez Mocodawcę (przy czym poprzez zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji rozumieć należy także złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji ze wskazanym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego) na warunkach wynikających z: - wzoru umowy o świadczenie usług dystrybucji zamieszczonego na stronie internetowej wskazanego Operatora Systemu Dystrybucyjnego; - obowiązującej taryfy wskazanego Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego; - dotychczasowej umowy kompleksowej lub umowy o świadczenie usług dystrybucji, w zakresie warunków technicznych świadczenia usług dystrybucji, grupy taryfowej, okresu rozliczeniowego - o ile postanowienia dotychczasowej umowy kompleksowej lub umowy o świadczenie usług dystrybucji w tym zakresie nie są sprzeczne z postanowienia taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz wzorem umowy, o którym mowa w pkt a) powyżej; z możliwością zmiany grupy taryfowej lub mocy umownej. Wskazany Operator Systemu Dystrybucyjnego będzie wówczas upoważniony do udzielania dalszego upoważnienia w tym zakresie swoim pracownikom i innym osobom, które łączy z nim stosunek prawny. c) uzyskania, w razie potrzeby, od dotychczasowego sprzedawcy informacji o numerze, dacie zawarcia, terminie obowiązywania i okresie wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej. d) reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem przez Zamawiającego umowy o świadczenie usług dystrybucji na warunkach dotychczas obowiązującej umowy, w szczególności ustalić treść i przedłożyć Odbiorcy końcowemu do akceptacji i parafowania niezbędne dokumenty, pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia wniosku o zmianę Sprzedawcy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego właściwego Zamawiającemu e) wystąpienia do OSD z wnioskiem o zmianę grupy taryfowej dla punktów poboru energii elektrycznej określonych w załączniku nr 1 do umowy podczas realizacji umowy na wcześniejszy wniosek Zamawiającego f) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy dotyczy punktów poboru zamieszczonych w załączniku nr 1 do umowy 6. W załączniku nr 1 do ogłoszenia informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o kolejne 30% ilości zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do ppe w załączniku nr 1 do ogłoszenia. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym poprzez niego zakresie. Zamawiający zgadza się na podpisanie umów drogą korespondencyjną. Każdy Płatnik Zamawiający zawrze swoją umowę indywidualnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach