Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Zielonogórskiego i jednostek w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.

Powiat Zielonogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 65057 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 527 575 , fax. 684 527 500
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zielonogórski
    ul. Podgórna 5
    65057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 684 527 575, fax. 684 527 500
    REGON: 97077014900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Zielonogórskiego i jednostek w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Zielonogórskiego i jednostek w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r., na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do 31 punktów poboru energii elektrycznej zarządzanych przez 10 jednostek wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający posiada dostosowane układy pomiarowo-rozliczeniowe do poboru energii elektrycznej na zasadach TPA. 3. W wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie zawarta jedna umowa obejmująca dostawę energii elektrycznej dla 10 jednostek wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ. 4. Faktury będą wystawiane dla każdej jednostki organizacyjnej osobno w których jako nabywca będzie wskazany Powiat Zielonogórski, a jednostki będą odbiorcami i płatnikami faktur za wyjątkiem dwóch jednostek wskazanych w poz. 2 i 5 załącznika nr 4 do SIWZ, w których przypadku nabywcą, odbiorcą i płatnikiem będą te konkretne jednostki. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii, wchodzących w zakres odrębnych umów o świadczenie usług dystrybucji, zawartych na czas nieokreślony przez wymienione jednostki Zamawiającego z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 6. Aktualna umowa sprzedaży energii elektrycznej została zawarta na czas określony a termin jej obowiązywania upływa 31.12.2017 r. Dane dotyczące punktów poboru energii elektrycznej są zgodne z danymi posiadanymi przez OSD. 7. Przed podpisaniem umowy Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy dane oraz dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel. 8. Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotu zamówienia wg wzoru powszechnie stosowanego przez wybranego Wykonawcę, z uwzględnieniem wymagań w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. 9. Zamawiający udzieli wybranemu Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa wg wzoru powszechnie przezeń stosowanego, do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy. 10. Wyłoniony Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle przez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego OSD) zgłoszenia sprzedaży energii elektrycznej na wszystkie Punkty Poboru Energii Elektrycznej – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Enea Operator Sp. z o.o.) – celem uzyskania ich pozytywnej weryfikacji na dzień 01.01.2018 r. W tym celu Wykonawca przygotuje również stosowne pełnomocnictwo, które przedłoży Zamawiającemu do podpisu. 11. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie o posiadaniu Generalnej Umowy Dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD ENEA Operator Sp. z o.o. przed podpisaniem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 09.10.2017 r. do godz. 9.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek Zamawiającego Bank BGŻ BNP Paribas Spółka Akcyjna nr 93 1600 1156 1848 5780 8000 0003; w przypadku wniesienia zabezpieczenia wadialnego przelewem w pieniądzu, decyduje data uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. zabezpieczenie wadialne wnoszone w innej formie niż pienięzna, należy dołączyć do oferty. 5. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. 6. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną (sprzedaży energii elektrycznej), zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. z 2017 r. poz. 220) tj. aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną (sprzedaży energii elektrycznej) wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Ww. warunek musi wykazać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym wykazuje jego spełnienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) (w oryginale) – załącznik nr 7 do SIWZ. 2. zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia (w oryginale) - zał. nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach