Powiat Głogowski ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, Sikorskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 767 282 801 , fax. 767 282 817
- Data zamieszczenia: 2019-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Głogowski
Sikorskiego 21
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 767 282 801, fax. 767 282 817
REGON: 39065211100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Głogowskiego i jego jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2020 do 31.12.2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Głogowskiego i jego jednostek organizacyjnych (wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 7) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 755) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych, w okresie od 01.01.2020 do 31.12.2020 (12 miesięcy). 2.Warunkiem rozpoczęcia dostaw jest skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych zgodnie z obowiązującymi przepisami standardach jakościowych – ustawa z dnia 10.04.2019r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2019r. poz. 755) oraz rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 04.05.2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, określające parametry techniczne energii elektrycznej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 7 do SIWZ a także w Załączniku nr 6 do SIWZ – Istotnych postanowieniach umowy. 4.Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do Punktów Poboru En. Elektrycznej (PPE) wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). 5.Szacowany wolumen energii elektrycznej w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. (wynosi 1 540,404 MWh. Łączna ilość PPE wynosi 46 szt. 6.W wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie zawarta 1 umowa obejmująca dostawę energii elektrycznej do 46 Punktów Poboru En. Elektrycznej wyszczególnionych w załączniku nr 7. Faktury będą wystawiane i wysyłane dla każdego podmiotu / jednostki organizacyjnej (ODBIORCY) osobno. 7. Określone przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości i nie jest jednocześnie graniczną ilością jej zakupu. 8. Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Odbiorcę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 9. Wyłoniony Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego OSD) zgłoszenia sprzedaży energii elektrycznej (oraz w imieniu Zamawiającego zgłosi potrzebę zawarcia nowych umów na dystrybucję en. elektrycznej) na wszystkie Punkty Poboru Energii Elektrycznej (Załącznik nr 7 do SIWZ) do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (TAURON Dystrybucja S.A.) – w celu uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzień 01.01.2020 r. W tym celu Wykonawca przygotuje również stosowne pełnomocnictwo/pełnomocnictwa (w ciągu 2 dni od zawiadomienia Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawcy), które przedłoży Zamawiającemu do podpisu. W przypadku negatywnej weryfikacji któregoś Punktu Poboru Energii Elektrycznej Wykonawca powiadomi niezwłocznie (7 dni liczone od momentu, gdy zgłoszenie umowy sprzedaży otrzyma status „negatywny”) o tym Zamawiającego wraz z podaniem przyczyny negatywnej weryfikacji. Po ustaleniu Zamawiającego z Wykonawcą przyczyn negatywnej weryfikacji, Wykonawca zgłosi umowę sprzedaży powtórnie do Operatora Systemu Dystrybucyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. Wysokość wadium Zamawiający ustalił: 16 272,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy dwieście siedemdziesiąt dwa złote 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada: 1)aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz 2)obowiązującą Generalną Umowę Dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD działającym na terenie Powiatu Głogowskiego;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ,; b)wypełniony Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ, c)oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. d)zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; e)w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; f)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; g)dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno – Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Dodano: 2024-07-09 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb placówek oświatowych Gminy Miękinia w roku 2024
Dodano: 2024-07-04 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2024-04-23 - Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2024-03-19 - Dostawy ciepła z sieci ciepłowniczej do obiektów SKW przy ul. Mazowieckiej 17 i ul. Grabiszyńskiej 56 we Wrocławiu
Dodano: 2023-12-30 - Dostawa energii elektrycznej do nieruchomości będących we władaniu Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu
Dodano: 2023-12-15 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb lokalu handlowo-usługowego (59-300 Lubin, ul. Rynek 3 - dz. nr: 79, obręb 5 miasta Lubina).
Dodano: 2023-09-26 - Sprzedaż ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8 w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2023-07-24