Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 800 , fax. 896 429 817
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 800, fax. 896 429 817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.ostrodzki.pl.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 220, z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do siwz, formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do siwz oraz projektem umowy - stanowiącym załącznik nr 3.1 i 3.2 do siwz. Szacowane zużycie energii elektrycznej na cele obiektów wyszczególnionych w załączniku nr 4 do siwz, w okresie od dnia 01.01.2018r. do dnia 31.12.2018r., określa się na 1.991.285,00 kWh. 2. Wykaz podmiotów, na rzecz których ma być realizowana dostawa energii: 2.1. Zamawiający i jego jednostki organizacyjne: 1) Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5, 14 – 100 Ostróda; 2) Zespół Szkół Rolniczych im. Wincentego Witosa w Ostródzie, ul. Czarnieckiego 69, 14-100 Ostróda; 3) Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petöfi w Ostródzie, ul. Sportowa 1, 14-100 Ostróda; 4) Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica i Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2, 14-100 Ostróda; 5) Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. 9 Drezdeńskiej Brygady Artylerii i Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Morągu, ul. Kujawska 1, 14 – 300 Morąg; 6) Zespól Szkół Licealnych w Morągu, ul. 11 Listopada 7, 14 – 300 Morąg; 7) Liceum Ogólnokształcące Nr 1 im. Jana Bażyńskiego, ul. Drwęcka 2, 14-100 Ostróda; 8) Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczo – Rewalidacyjnych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 14, 14-100 Ostróda; 9) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Szymanowie, Szymanowo 2, 14 – 300 Morąg; 10) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Olsztyńska 9A, 14-310 Miłakowo; 11) Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda; 12) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie, ul. Stapińskiego 19c, 14-100 Ostróda; 13) Zespół Placówek Pedagogicznych, ul. Sportowa 1, 14-100 Ostróda; 14) Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda (dot. Filii w Morągu, ul. Gen. Dąbrowskiego 8, 14 –300 Morąg). 2.2. Podmioty, w imieniu i na rzecz których Zamawiający prowadzi postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp: 1) Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S.A., ul. Wł. Jagiełły 1, 14-100 Ostróda; 2) Morąskie Stowarzyszenie Wspierania Rodzin, ul. Żeromskiego 19, 14 – 300 Morąg (Placówka Wielofunkcyjna Dom Dla Dzieci i Młodzieży Promyk); 3) Dom Dla Dzieci im. Sybiraków w Szymonowie 14, 14-330 Małdyty. 3. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) Dostawę energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wymienionych w zał. nr 4 do siwz, zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy (zał. nr 3.1 i 3.2 do siwz). 2) Zapewnienie Zamawiającemu dostępu do informacji o danych pomiarowo-rozliczeniowych energii elektrycznej pobranej przez Zamawiającego w poszczególnych punktach poboru. 3) Bilansowanie handlowe w zakresie sprzedaży energii elektrycznej. 4) Zgłoszenie Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Zamawiającym umowy sprzedaży energii elektrycznej w terminie gwarantującym rozpoczęcie sprzedaży energii przez Wykonawcę w terminie określonym w § 4 siwz, w tym przeprowadzenie procesu skutecznej zmiany sprzedawcy energii elektrycznej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej OSD) na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa. 4) Świadczenia niezbędnej pomocy przy zawieraniu oraz realizacji umów o świadczenie usług dystrybucyjnych, w tym w przypadku ewentualnych zmian taryf oraz mocy umownych dla poszczególnych obiektów, w szczególności w zakresie ustalania treści stosownych pism i przedkładania ich do podpisu Zamawiającemu oraz uzyskania od OSD niezbędnych dokumentów. 4. Inne postanowienia: 1) Umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną zawarte odrębnie z każdym podmiotem wymienionym w § 3 siwz ust. 3 pkt 3.1 i 3.2, odpowiednio dla punktów poboru energii określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz). 2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. 3) Zamawiający posiada zawarte odrębne umowy na dostawę (sprzedaż) i dystrybucję energii elektrycznej dla wszystkich punktów wskazanych w zał. nr 4 do siwz. 4) Umowy na dystrybucję zawarte są na czas nieokreślony i wymagają zgłoszenia do OSD zmiany sprzedawcy. 5) Umowy na dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej zawarte są na czas określony do dnia 31 grudnia 2017r. i nie wymagają wypowiedzenia. 6) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 7) Z uwagi na obecnie realizowane roboty budowlane w punkcie poboru energii nr PPE: PL0037640033414010 (Kuchnia przy szpitalu Rejonowym) – poz. 50 załącznika nr 4 do siwz, oraz z uwagi na zmianę funkcji obiektu po zakończeniu robót, wolumen dostarczanej energii elektrycznej na niniejszy obiekt może ulec zmianie. 8) Dla punktów poboru energii, dla których w zał. nr 4 do siwz, określono taryfy dwustrefowe - należy uśrednić cenę jednostkową dostawy energii, z zastrzeżeniem poz. od 46 do 47 oraz 49-50, dla których Wykonawca może podać odrębne ceny bądź jedną uśrednioną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017 - 09 – 26 do godz. 10:00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6): w formie pieniądza: przelewem na konto: • PKO BP O/Gdańsk nr konta 93 1020 1811 0000 0602 0271 6835. Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2017 – 09 -26 o godz. 10:00. • w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w pokoju nr 418 (III piętro – Biuro Zamówień Publicznych). W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie 14 – 100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz). 2) Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 1a do siwz). 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 5 do siwz. 4) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach