Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Nidzickiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Nidzickiego w okresie 01.01.2017r. – 31.12.2017r.

Powiat Nidzicki ogłasza przetarg

  • Adres: 13100 Nidzica, ul. Traugutta
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 253 279 , fax. 896 253 279
  • Data zamieszczenia: 2016-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nidzicki
    ul. Traugutta 23
    13100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 253 279, fax. 896 253 279
    REGON: 51074250500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Nidzickiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Nidzickiego w okresie 01.01.2017r. – 31.12.2017r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii Zamawiającego, zwanych dalej PPE, wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, w łącznej ilości ok. 743 MWh. Wolumen wyliczono na podstawie szacunkowego i prognozowanego zużycia energii. 2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi związanej z dystrybucją energii elektrycznej. 3. Dostawa energii elektrycznej odbywa się : a) za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Sieci Dystrybucyjnej zwanym dalej „OSD”. Warunki świadczenia usługi dystrybucyjnej dla PPE wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, określają odrębne umowy o świadczenie usługi dystrybucyjnej, zawarte z właściwym OSD tj. ENERGA –OPERATOR SA z siedzibą w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 130, 80-557 Gdańsk; b) przy zapewnieniu mocy umownej opisanej w załączniku nr 1 do umowy oraz przy zapewnieniu standardów jakościowych obsługi odbiorców, zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa; c) przy zachowaniu zasad bilansowania handlowego, o których mowa w § 6 umowy. 4. Każdy PPE wymieniony w załączniku nr 1 do umowy, posiada dane charakterystyczne tj. nazwę, adres, nr licznika, nr PPE, wielkość mocy zamówionej i zabezpieczenia przedlicznikowego, rodzaj taryfy oraz ilość kWh przewidywanych do zużycia w 2017 r. 5. Rozliczenie za energię elektryczną będzie przedkładane po otrzymaniu odczytów z urządzeń pomiarowych, przekazanych przez OSD, po upływie okresu rozliczeniowego, który zgodnie z zawartymi umowami na usługę dystrybucyjną, został określony jako dwumiesięczny. 6.1. Faktura rozliczeniowa za dostawę energii elektrycznej winna zawierać specyfikację określającą: nazwę PPE (np.: Zespół Szkół Zawodowych Internat, Przychodnia Obwodowa ), adres, okres podlegający rozliczeniu, ilość rozliczanych kWh, cenę jednostkową kWh wynikającą ze złożonej oferty oraz kwotę należności brutto. 6.2. Cena za 1 kWh energii elektrycznej powinna być podana z dokładnością do czterech miejsc po przecinku a podatek VAT obliczony zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w dacie trwania umowy. 6.3. Dostawca będzie wystawiał faktury na Powiat Nidzicki zawierając dane adresowe, nr NIP i nr Regon Powiatu, przy czym w przypadku obciążenia pozostałych jednostek wymienionych w załączniku nr 1, dodatkowo na fakturze przy pozycji odbiorca należy umieścić nazwę tej jednostki (np. Zespół Szkół Ogólnokształcących, Centrum Kształcenia Praktycznego, itp.), jej adres a dokument rozliczeniowy winien być dostarczony/przesłany na adres tej jednostki. 6.4. Fakturę za dostawę energii elektrycznej należy wystawić po zakończeniu okresu rozliczeniowego stosowanego przez OSD, w terminie do 14 dni od daty otrzymania danych pomiarowych wskazanych przez OSD. 7. Wystąpienie przypadków : a) o których mowa w § 13 ust. 2.1 lit.a umowy spowoduje, że rozliczenie za energię elektryczną będzie obejmowało pełny okres rozliczeniowy wskazany przez OSD dla PPE podlegającego rezygnacji, przekazaniu, sprzedaży, wynajmu czy likwidacji; b) o których mowa w § 13 ust. 2.1 lit.b i c umowy spowoduje, że nowo przyłączone PPE będą rozliczane po skutecznym zgłoszeniu do OSD, wg ilości zużytej energii podanej przez OSD i ceny jednostkowej przyjętej z oferty Dostawcy. 7.1. Ewentualna zmiana związana z wyżej zaistniałymi przypadkami, nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie dostarczoną energię, obliczoną wg ilości kWh i cen jednostkowych wynikających ze złożonej oferty. 8. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia mocy umownych oraz zmiany grup taryfowych dla poszczególnych PPE wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, po uzyskaniu warunków technicznych dokonania takich zmian od właściwego OSD. Zmiana taka wymaga każdorazowo zaktualizowania załącznika nr 1 do umowy, w zakresie dotyczącym danego PPE. 8.1. Powstanie zmian, o których mowa wyżej, nie będzie skutkować roszczeniami finansowymi wobec Zamawiającego, na co Dostawca wyraża zgodę. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania oraz wymagania i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 10. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia (CPV): 09000000-3, 09300000-2. 11. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach