Przetargi.pl
„Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miękinia w latach 2021-2022”

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 735 92 28 , fax. 71 733 64 00
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 71 735 92 28, fax. 71 733 64 00
    REGON: 93193504600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miękinia w latach 2021-2022”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa przedmiotu zamówienia: zakup energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulic i dróg publicznych, administrowanych budynków, obiektów sportowych należących do Gminy Miękinia w latach 2021 – 2022. 2. Dostarczanie energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 503) 3. Zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej w ilości 1 986 236,00 kWh w terminie od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2022 r. do punktów poboru energii elektrycznej zgodnie z Załącznikiem nr 1 i nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowe zużycie energii: Zakres przedmiotu obejmuje zakup energii elektrycznej do 136 punktów poboru energii- oświetlenia drogowego oraz do trzech lokali komunalnych, sześciu remiz strażackich, dwóch budynków użyteczności publicznej należących do Gminy Miękini oraz dziesięciu obiektów sportowych. Szacunkowa ilość dostarczanej energii: - energia rozliczana całodobowo – 206 580,00 - energia w strefie ( dziennej ) – 589 772,00 - energia w strefie ( nocnej ) – 1 189 884,00 Strefy czasowe dla taryf C12b i O12: Strefa 1 ( dzienna) – strefa czasowa w godz. 6:00 – 14:00 i 16:00 – 22:00 lub 6:00 – 13:00 i 15:00 – 22:00 stosowana przez OSD w rozliczeniach odbiorców w grupach taryfowych C12b i O12; Strefa 2 ( nocna ) - strefa czasowa w godz. 14:00- 16:00 i 22:00 – 6:00 lub 13:00 – 15:00 i 22:00 – 6:00 stosowana przez OSD w rozliczeniach odbiorców w grupach taryfowych C12b i O12. 5. Dostawa energii elektrycznej realizowana będzie na podstawie umowy sprzedaży energii elektrycznej, o której mowa w art. 5 ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo energetyczne. 6. Niniejsze zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. 7. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców, określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy Prawo energetyczne. 8. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca jest zobowiązany posiadać obowiązujące przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Tauron Dystrybucja S.A. umożliwiające zawarcie skutecznych umów dla wszystkich punktów poboru objętych w SIWZ, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do punktów poboru energii elektrycznej. 10. Zamawiający informuje, iż dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej, procedura zmiany sprzedawcy jest przeprowadzana po raz kolejny, za wyjątkiem punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w Załączniku Nr 1 i 2 przy których wskazano rodzaj umowy „KOMPLEKSOWA”. 11. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze Umowy (Część III SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 złotych (dziesięć tysięcy złotych i 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 833 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach