Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg
- Adres: 22200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
- Data zamieszczenia: 2017-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
al. J. Piłsudskiego 41
22200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodawa.eu, www.bip.wlodawa.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miejskiej Włodawa i jej jednostek organizacyjnych w 2018 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miejskiej Włodawa i jej jednostek organizacyjnych w 2017 roku zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, tj. z dnia 20 stycznia 2017 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 220) (dalej: PE). Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. wynosi: 2 345 482 kWh. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Postępowanie przetargowe prowadzone jest w związku z art. 16 ust. 1 PZP. Zamawiający działa w imieniu własnym oraz wszystkich podmiotów wymienionych w sekcji I. Zamawiający nie określa kosztów cyklu życia dostarczanego produktu, gdyż w niniejszym zamówieniu koszty takie nie istnieją. Bez względu na cenę dostawy dostarczany towar (energia elektryczna) będzie miał określoną jakość zaś napięcie /przesył ma ustalone parametry i standardy jakościowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część 1 - 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Część 2 - 900 zł (słownie: dziewięćset złotych) Część 3 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla części nr 3 zamówienia Część 4 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla części nr 4 zamówienia Część 5 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla części nr 5 zamówienia Część 6 - 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Część 7 - 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Część 8 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla części nr 8 zamówienia Część 9 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla części nr 9 zamówienia Część 10 - 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych ) 9.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: 71 1240 2249 1111 0010 2932 7158 z dopiskiem: „Wadium – sprawa nr ZPA.271.27.2017 przetarg na energię na 2018 r. – Część nr …”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 9.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 9.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 2) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 9.6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 2) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia (dotyczy każdej części) musi spełnić warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji, uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tzn. wykazać że posiada aktualną koncesję lub kopię aktualnej koncesji poświadczoną za zgodność z oryginałem na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważna w okresie wykonywania zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie-informację o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 13 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia- informacji, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 11) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. Formularze cenowe ( zał od 1a do 10A) na części, na które Wykonawca składa ofertę. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej w pkt 3) i 4) powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM-RKTS Krasnystaw
Dodano: 2023-07-12 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie przy ul. Doświadczalnej 4
Dodano: 2023-06-27 - Dostawy energii elektrycznej do Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej oraz Oddziału Zewnętrznego w Zabłociu
Dodano: 2023-01-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY MIĄCZYN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2022-11-24 - Dostawa energii elektrycznej dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie na okres 2 miesięcy.
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Włodawa i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2022-10-14 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Głusk i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2021-04-22 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ GMINY MIĄCZYN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2021-01-21 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa i usługa dystrybucji) dla gminy Rejowiec
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa (zakup) energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Świdnickiego w Świdniku oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku w 2021 roku
Dodano: 2021-01-12