Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gminy Jasień oraz jednostek organizacyjnych gminy Jasień w okresie od 01.04.2020 r. do 31.12.2020 r.

Gmina Jasień ogłasza przetarg

  • Adres: 68-320 Jasień, XX lecia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4578872, , fax. 68 4578873
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasień
    XX lecia 20
    68-320 Jasień, woj. lubuskie
    tel. 68 4578872, , fax. 68 4578873
    REGON: 00052871200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gminy Jasień oraz jednostek organizacyjnych gminy Jasień w okresie od 01.04.2020 r. do 31.12.2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, dla potrzeb Gminy Jasień oraz jednostek organizacyjnych Gminy Jasień wymienionych w rozdziale I pkt 3 niniejszej SIWZ. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla obiektów należących do Gminy Jasień, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2019. poz. 755 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii w okresie od 1.04.2020 do 31.12.2020: a) Dostawę energii elektrycznej do 60 punktów poboru energii elektrycznej wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ zarządzanych przez Gminę Jasień. b) W wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie zawarta 1 umowa obejmująca dostawę energii elektrycznej do 60 punktów poboru energii elektrycznej wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. c) Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Odbiorcę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnej. d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. e) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie o posiadaniu Generalnej Umowy Dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD działającym na terenie Gminy Jasień. f) Wyłoniony Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego OSD) zgłoszenia sprzedaży energii elektrycznej na wszystkie Punkty Poboru Energii Elektrycznej załącznik nr 1 do SIWZ do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Enea Operator Sp. z o.o.) - celem uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzień 01.04.20120 r. g) W tym celu Wykonawca przygotuje również stosowne pełnomocnictwo/ pełnomocnictwa (w ciągu 4 dni od zawiadomienia Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawcy), które przedłoży Zamawiającemu do podpisu. h) Zamawiający w załączniku nr 6 do SIWZ zawarł wzór umowy generalnej, a w zał. nr 7 umowy szczegółowej (dotyczy odbiorców wymienionych w Rozdziale I pkt 3) na świadczenie usługi dostawy energii, w której zawarł istotne dla niego postanowienia. i) Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy niezwłocznie po wyborze Wykonawcy. Do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy dla każdego punktu poboru, Zamawiający poda dane w zakresie: - nazwa i adres Nabywcy i Płatnika; opis punktu poboru; adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina); grupa taryfowa; moc umowna; planowane roczne zużycie energii; numer licznika; Operator Systemu Dystrybucyjnego; nazwa dotychczasowego Sprzedawcy; numer ewidencyjny; numer PPE. j) Okres rozliczeniowy – jednomiesięczny. k) Określone przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości i nie jest jednocześnie graniczną ilością jej zakupu. 3. Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. wynosi 836015 kWh. Szacunkowe zużycie energii w okresie objętym niniejszym zamówieniem wynosi 552370 kWh tj. 66,07% zużycia rocznego i stanowi ilość przyjętą do zamówienia na okres od 1.04.2020 do 31.12.2020 r.. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z zał. nr 1 (wykaz obiektów zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia) i nr 1a (pełnomocnictwo), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100 groszy). 2 Wadium może być wniesione w formach określonych w ustawie pzp. art. 45 ust. 6. 3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 53 1020 5460 0000 5002 0006 0475 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu, w treści wskazującego co najmniej nr sprawy ZPOŚiP.271.2.2020.MZim 4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, nie później jednak niż o godz. 1100 w dniu otwarcia ofert. 5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia… . - do dnia…..", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 12.7 Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach