Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu w latach 2020 – 2022

Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 610 709, , fax. 18 26 10 708
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu
    ul. Kokoszków 71
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 182 610 709, , fax. 18 26 10 708
    REGON: 49272240400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ppwsz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu w latach 2020 – 2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej dla Zamawiającego tj. Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu, w terminie od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.04.2020 r. oraz nie wcześniej, niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy, do 31.03.2022 r. Dostawą objęte będą dwa obiekty zlokalizowane przy ulicy Kokoszków 71 w Nowym Targu, zaopatrywane z jednego punktu poboru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie objętym zamówieniem tj. 01.04.2020 r. do 31.03.2022 r. wynosi 1 100 MWh. Zapotrzebowanie na energię elektryczną przyjęte zostało do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, i może odbiegać od faktycznego wykorzystania energii elektrycznej, w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny, bowiem nie można z góry ustalić ilości, która zostanie dostarczona Zamawiającemu i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. W toku realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii elektrycznej, względem ilości określonej w SIWZ (wraz z załącznikami). Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ tj. Szczegółowy zakres i opis techniczny warunków realizacji zamówienia. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. 2019 poz. 503). Energia elektryczna winna spełniać standardy techniczne zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, Przepisy Eksploatacji Urządzeń Elektrycznych przy zachowaniu przepisów Budowy Urządzeń Elektrycznych, Przepisów BHP i aktualnych Norm. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Wymagania stawiane Wykonawcy: -Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; -Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; -Spełnienie innych wymagań określonych w obowiązujących przepisach prawa. Zamawiający – jeśli zajdzie taka potrzeba - udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: -Powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej. -Uzyskania w razie potrzeby od dotychczasowego sprzedawcy informacji o numerze, dacie zawarcia, terminie obowiązywania i okresie wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy świadczenia usług dystrybucji. -Reprezentowania Zamawiającego przed Operatorem Sieci Dystrybucyjnej w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji dla nowego przyłączenia (brak dotychczasowej umowy) w tym podpisania i złożenia w imieniu Klienta wniosku o przyłączenie instalacji odbiorczej do sieci. -Wystąpienia do OSD z wnioskiem o zmianę płatnika, danych adresowych punktu poboru energii (dalej PPE), danych adresowych Płatnika, grupy taryfowej dla punktu poboru energii elektrycznej określonego w załączniku nr 3 do SIWZ podczas realizacji umowy na wcześniejszy wniosek Zamawiającego. -Reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy - dotyczy PPE zamieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ Możliwość zatrudnienia podwykonawców: Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, na mocy art. 36a ust. 2 Pzp zastrzega, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, nie dopuszcza ofert wariantowych i nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej https://bip.malopolska.pl/ppwsz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: a) Wykonawcy winni wykazać posiadanie aktualnie obowiązującej koncesji na obrót energią elektryczną zgodnie z przepisami prawa; b) Wykonawcy winni oświadczyć, że na czas realizacji zamówienia będą mieli/mają obecnie zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie objętym zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach