Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Sobótka oraz jednostek podległych na lata 2015 do 2016

Gmina Sobótka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-050 Sobótka, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3162043 do 045 , fax. 071 3162123
  • Data zamieszczenia: 2014-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobótka
    Rynek 1 1
    55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3162043 do 045, fax. 071 3162123
    REGON: 93193511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobotka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Sobótka oraz jednostek podległych na lata 2015 do 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych. Wykaz punktów poboru energii zawiera załącznik nr 1 - Szacunkowa ilość dostarczanej energii 2 199 414 kWh - Łącznie moc umowna 1784 kW. -Dostawa codzienna - całodobowa energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230 na 400 V o częstotliwości 50 Hz. -Obiekty przeznaczone do zasilania należą do V i IV grupy przyłączeniowej. -Określenie przewidywanego maksymalnego poboru energii służy wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. -Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł słownie pięć tysięcy zł 00 na100. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form 1.w pieniądzu, 2.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.gwarancjach bankowych 4.gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r, Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620 Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Banku Spółdzielczym w Katach Wrocławskich, Oddział w Sobótce nr 72 9574 1015 2003 0200 1605 0004 z dopiskiem WADIUM znak sprawy GNiZP.271.25.2014, zaś dowód wniesienia wadium musi dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądzu musi spełniać następujące wymagania 1. musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji, 2. musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą a określonemu w specyfikacji, 3. musi być bezwarunkowe i nieodwołane, nie może zawierać zapisów ograniczających zakres odpowiedzialności gwaranta poręczyciela. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądzu, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium w formie innej niż w pieniądzu wnoszone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi być wystawione na wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy ww ustawy. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sobotka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach