Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Gminy Puławy, jednostek organizacyjnych Gminy oraz na potrzeby oświetlenia drogowego

Gmina Puławy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Dęblińska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 874 121 , fax. 818 874 122
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puławy
    ul. Dęblińska 4
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 818 874 121, fax. 818 874 122
    REGON: 54912800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Gminy Puławy, jednostek organizacyjnych Gminy oraz na potrzeby oświetlenia drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Gminy Puławy, jednostek organizacyjnych Gminy oraz na potrzeby oświetlenia drogowego o wartości szacunkowej poniżej 221 000 EURO. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Gminy Puławy, 12 jednostek organizacyjnych Gminy, na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, obiektów i urządzeń sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz oświetlenia drogowego. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy wynosi 1 447 984 kWh, w tym energia rozliczana W grupie taryfowej C11: - całodobowa – 134 536 kWh W grupie taryfowej C12a: - strefa szczytowa – 345 842 kWh - strefa pozaszczytowa – 649 101 kWh W grupie taryfowej C22a: - strefa szczytowa - 65 936 kWh - strefa pozaszczytowa – 164 255 kWh W grupie taryfowej C12w: - strefa dzienna – 1 133 kWh - strefa nocna – 1 667 kWh W grupie taryfowej C12b: - strefa dzienna – 1 237 kWh - strefa nocna – 689 kWh W grupie taryfowej G11 - całodobowa –3 588 kWh W grupie taryfowej C21: - całodobowa – 80 000 kWh Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 2 176 kW. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten będzie spełniony poprzez posiadanie – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.) – aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ważnej w okresie realizacji zamówienia oraz posiadanie aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do obiektów Zamawiającego przez okres realizacji zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ww. warunek musi spełniać każdy z Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty wykonania zamówienia wraz z formularzem cenowym; b) pisemne zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – oryginał (jeżeli dotyczy); c) pełnomocnictwo do reprezentacji (jeżeli dotyczy). Ponadto Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia (na wezwanie Zamawiającego i w terminie wskazanym w wezwaniu) w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach