Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 02456 Warszawa, ul. Czereśniowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 716 100 , fax. 225 716 101
- Data zamieszczenia: 2017-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
ul. Czereśniowa 98
02456 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 716 100, fax. 225 716 101
REGON: 674282000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.mazowsze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedziba w Warszawie, w rozumieniu i na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 220). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym punkty poboru zawiera załącznik do SIWZ. Zamawiający oświadcza, że szacunkowe zużycie energii stanowi jedynie przybliżoną ilość zużycia, która w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do prognoz. Faktyczne zużycie energii elektrycznej wynikać będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w niniejszym postępowaniu ceny energii elektrycznej. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż szacowana ilość. Przedmiot zamówienia nie obejmuje usług dystrybucyjnych, które są świadczone na podstawie odrębnych umów o świadczenie usług dystrybucyjnych. Zamawiający informuje, że posiada zawarte umowy dystrybucji energii elektrycznej, które będą obowiązywać przez cały okres trwania niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy dla jakiegoś punktu poboru obowiązuje umowa kompleksowa zostanie ona wypowiedziana i zawarta zostanie nowa umowa dystrybucji energii elektrycznej. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), oraz reprezentowanie Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowej umowy dystrybucyjnej. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo. Operatorami Systemu Dystrybucyjnego (OSD) są Energa-Operator S.A., PGE Dystrybucja S.A., Innogy Stoen Operator Sp. z o.o. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby obiektu Akademii Wymiaru Sprawiedliwości przy ul. Ogrodowej 6 w Zakopanem
Dodano: 2024-05-21 - Prace konserwacyjno-serwisowe oraz usuwanie usterek i awarii systemu sygnalizacji pożaru Notifire, systemu telewizji przemysłowej CCTV - analogowa
Dodano: 2024-05-20 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 i Filii Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ząbkach
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.
Dodano: 2024-04-29 - Zakup energii elektrycznej dla Urzędu Miasta Przasnysz i placówek miejskich Gminy Miasta Przasnysz na potrzeby eksploatacji budynków lokali, obiektów użytkowych oraz do zasilania oświetlenia ulicz.
Dodano: 2024-04-24 - Dostaw energii elektrycznej
Dodano: 2024-04-15 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ciechanowa
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa energii elektrycznej dla Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Radomiu w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2024-02-28 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2024-01-21 - na dostawę energii elektrycznej na potrzeby IBSPAN w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024
Dodano: 2023-12-21