Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 39-200 Dębica, ul. Parkowa
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 146 803 100 , fax. 146 803 136
- Data zamieszczenia: 2019-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Parkowa 28
39-200 Dębica, woj. podkarpackie
tel. 146 803 100, fax. 146 803 136
REGON: 85166508300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdebicki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla jednostek Powiatu Dębickiego w 2020 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla jednostek Powiatu Dębickiego w 2020 roku wraz z zapewnieniem dystrybucji energii dla Jednostek, które nie mają umów zawartych na czas nieokreślony lub do 2020 r., a jedynie do 31.12.2019 r. (wg załącznika do umowy „Wykaz punktów odbioru”). Informację o ilości punktów poboru energii oraz prognozowanych ilościach zużycia energii zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Wykaz jednostek zawiera projekt umowy wraz z jego załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, tj. posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta cenowa, sporządzona zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty. 2. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikami nr 2 i nr 3 do SIWZ; 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w p. VI.2. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w p. VI.2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 6. Uzupełniony szczegółowy kosztorys ofertowy – załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Oświadczenie, że na dzień składania oferty wykonawca posiada umowę lub promesę umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do obiektów Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 8. Oświadczenie w zakresie art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 10 do SIWZ. 9. Dokumenty podmiotów zagranicznych (jeżeli dotyczy) - zgodnie z p. VIII.4 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-01-11 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych w okresie 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-21 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Gminy Radymno w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024 r
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii z instalacji OZE
Dodano: 2023-10-04 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Gminy Radymno w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024 r
Dodano: 2023-09-26 - ,,Zakup detalicznych ilości paliw dla potrzeb Gminy Baranów Sandomierski”
Dodano: 2023-02-16 - ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA DYSTRYBUCJI ENERGII ORAZ SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO JEDNOSTEK SP ZOZ NR 1 W RZESZOWIE
Dodano: 2021-05-12 - „Całodobowa i we wszystkie dni tygodnia obsługa Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w zakresie tankowania samochodów w paliwa płynne i gazowe w okresie 3 lat od podpisania umowy”.
Dodano: 2021-03-08 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych w okresie od 01.01.2021 r. - 31.12.2022 r.
Dodano: 2021-02-10 - "Zakup detalicznych ilości paliw dla potrzeb Gminy Baranów Sandomierski”
Dodano: 2021-01-22