Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Puńsk i jej jednostek podległych na lata 2017-2018

Urząd Gminy w Puńsku ogłasza przetarg

  • Adres: 16515 Puńsk, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 161 082 , fax. 875 161 048
  • Data zamieszczenia: 2017-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Puńsku
    ul. Mickiewicza 23
    16515 Puńsk, woj. podlaskie
    tel. 875 161 082, fax. 875 161 048
    REGON: 53958400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Puńsk i jej jednostek podległych na lata 2017-2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiającego oraz jego jednostek podległych o łącznym szacowanym woluminie w ilości: 971 933 kWh. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 971 933 kWh w tym: • w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r. – 323 975 kWh, • w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018. r.– 647 958 kWh. 2. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone w projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej – załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013, poz. 1200). 4. Wymagania stawianie Wykonawcy: Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 4.1. Zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (PGE Dystrybucja S.A.) w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej, 4.2. Reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy. 4.3. Uzyskania w razie potrzeby od dotychczasowego sprzedawcy informacji o numerze, dacie zawarcia, terminie obowiązywania i okresie wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej. 4.4. W przypadku, gdy na dzień zawarcia umów sprzedaży energii elektrycznej, Zamawiający (płatnik/odbiorca) nie będzie posiadał ważnych umów dystrybucji energii elektrycznej lub w przypadku, gdy w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana po stronie odbiorcy, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz do podpisania umów w imieniu i na rzecz Zamawiającego (płatnika/odbiorcy) lub złożenia w imieniu Zamawiających (płatnika/odbiorcy) oświadczenia o zgodzie na zawarcie umów dystrybucyjnych z Operatorem (zgodnie z treścią IRiESD Operatora). 5. W Załączniku nr 2 do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które mogą różnić się od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej w obrębie grup taryfowych ujętych w SIWZ oraz wycenionych w formularzu oferty. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii, względem ilości określonej w ust. 1 niniejszego paragrafu, spowodowanej odpowiednio zmniejszonym lub zwiększonym zużyciem energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru, określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy lub zmianą liczby punktów poboru. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego w ust. 1 nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej wg cen określonych w umowie. Zaistnienie okoliczności, o której mowa w zadaniu pierwszym, spowoduje odpowiednie zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należytego Wykonawcy z tytułu niniejszej umowy. 7. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę w pełnym wymiarze (pełen etat), zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, co najmniej 1 osoby skierowanej do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wymienionych czynności na cały okres realizacji przedmiotu umowy; 7.1. Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt. 7.1. i przedstawi do wglądu Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt. 7.1. tj. dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego (np. kopie umowy o pracę, dowód zgłoszenia do ZUS, itp.); 7.2. Wraz z wykazem osób, o którym mowa w pkt. 7.2., Wykonawca uzyska i przedstawi Zamawiającemu zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych od swoich pracowników wskazanych w przedmiotowym wykazie (zgody należy przedstawić w oryginale lub w kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”); 7.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 7.1. Kontrola może być przeprowadzana bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek, na każde wezwanie Zamawiającego, przedstawienia dowodów, o których mowa w pkt. 7.2., potwierdzających spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt. 7.1. Przedstawienie dowodów, o których mowa w pkt. 7.2. nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze; 7.4. Wykonawca może dokonać zmiany osób, o których mowa w pkt. 7.1., pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym. W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych osób oraz dowodów, o których mowa w pkt. 7.2. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany; 7.5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w odpowiedniej liczbie, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiająego, i/lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach