Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Pobiedziska

Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg

  • Adres: 62010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 977 100 , fax. 618 977 124
  • Data zamieszczenia: 2017-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
    ul. Tadeusza Kościuszki 4
    62010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 618 977 100, fax. 618 977 124
    REGON: 53044200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Pobiedziska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wykazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Gmina Pobiedziska – Zamawiający działa w imieniu własnym oraz w umieniu niżej wymienionych jednostek (na podstawie podpisanego Porozumienia): a) Gmina Pobiedziska, ul. Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska b) Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach, ul. Kostrzyńska 26, 62-010 Pobiedziska c) Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie, ul. Spokojna 3, 62-007 Jerzykowo d) Szkoła Podstawowa im. Maksymiliana Jackowskiego we Wronczynie, Wronczyn 1a, 62-010 Pobiedziska e) Szkoła Podstawowa im. prof. Józefa Kostrzewskiego w Węglewie, Węglewo 16,| 62-010 Pobiedziska f) Przedszkole w Pomarzanowicach, Pomarzanowice 7a, 62-010 Pobiedziska g) Zespół Szkół im. Konstytucji 3 Maja w Pobiedziskach Letnisku, ul. Gajowa 22, 62-010 Pobiedziska h) Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. Bolesława Chrobrego w Biskupicach,| ul. Szkolna 2, 62-010 Pobiedziska i) Przedszkole "Wesołe Skrzaty" w Pobiedziskach, ul. Różana 4, 62-010 Pobiedziska j) Ośrodek Sportu i Rekreacji w Pobiedziskach, ul. Różana 4a, 62-010 Pobiedziska k) Pobiedziski Ośrodek Kultury, ul. Kostrzyńska 21, 62-010 Pobiedziska l) Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Pobiedziska, ul. Kostrzyńska 21, 62-010 Pobiedziska, wraz z oddziałem dziecięcym przy ul. W. Jagiełły 25 m) Ośrodek Pomocy Społecznej w Pobiedziskach, ul. Kaczyńska 26, 62-010 Pobiedziska 3. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie od 01.01.2018 do 31.12.2020 wynosi 3 131,16 MWh, z podziałem na strefy: a) Strefa 1 – 2028,27 MWh b) Strefa 2 – 1102,88 MWh 4. Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowi jedynie przybliżoną ilość zużycia, która w trakcie wykonywania Umowy może ulec zwiększeniu w stosunku do prognoz. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w Załączniku nr 1 do SIWZ), uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Sprzedawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Sprzedawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, wskazana w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości PPE dla Odbiorcy końcowego, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych PPE. 5. Oznaczenie CPV: • 09300000-2 energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa • 09310000-5 Elektryczność Informacje dodatkowe: 1. Celem niniejszego, wspólnego zamówienia jest ujednolicenie stawek oraz uproszczenie zasad rozliczania zużycia energii elektrycznej czynnej. Zamawiający zamierza osiągnąć powyższe w szczególności poprzez uzyskanie jednej, stałej ceny za kilowatogodzinę, właściwej dla poszczególnych grup taryfowych, dlatego w zaoferowanej jednostkowej cenie energii elektrycznej uwzględnione muszą być wszystkie dodatkowe koszty oraz opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wynikające z dokonywania bilansowania handlowego czy też stałe koszty opłat handlowych. 2. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi, zamawiającemu na jego pisemny wniosek przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1200) lub w każdym później wydanym akcie prawnym określającym te stawki. 3. Odbiorca końcowy uprawniony jest do zmiany ilości PPE (zwiększenia lub zmniejszenia) w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 1 do SIWZ. Podstawę dla zmiany ilości PPE stanowić będzie pisemne oświadczenie Odbiorcy końcowego złożone Sprzedawcy. Zmiana ilości PPE przez poszczególnych Odbiorców końcowych nie wymaga zmiany umowy. 4. W związku z centralizacją rozliczeń podatku VAT umowy dla jednostek wymienionych w pkt. 2 będą zawierały następującą treść: „Gmina Pobiedziska, ul. Kościuszki 4,62-010 Pobiedziska NIP: 7773094478, REGON: 631258572 w ramach działalności ……………… (nazwa jednostki), ul. ………………………… (adres jednostki), REGON …………….. (jednostki) reprezentowanej przez Dyrektora/Kierownika jednostki ……………………….”.  Ponadto faktury zakupu dla jednostek wymienionych w pkt 2 litera b - m )winny być kierowane bezpośrednio do jednostek, a nie do Gminy Pobiedziska .  Faktury zakupowe wystawiane dla Gminy muszą zawierać poniższe dane: Gmina Pobiedziska ul. Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska NIP: 7773094478, REGON: 631258572  Faktury zakupowe wystawiane dla jednostek wymienionych w pkt. 2 litera b--m) muszą zawierać poniższe dane: Gmina Pobiedziska ul. Kościuszki 4,62-010 Pobiedziska NIP: 7773094478 natomiast jako dane odbiorcy należy wskazać dane jednostki: Nazwa jednostki Adres jednostki (ulica, kod pocztowy, miejscowość). Jeżeli ze względów technicznych lub innych nie jest możliwe wystawienie faktury zakupowej zgodnie z powyższym schematem (np. z powodu ograniczeń technicznych systemu księgowego, ograniczeniem ilości pól na fakturze), faktury dla jednostek wymienionych w pkt. 2 litera b-m mogą nie zawierać adresu Gminy Pobiedziska tj . ul. Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej w wysokości 13.000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 2. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP SA Poznań nr rachunku: 13 1020 4027 0000 1302 1108 0068 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Przetarg nr ZP.271.49.2017.NB - WADIUM” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego ul. Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska – sekretariat. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . e) zapisy odnośnie czasu jej trwania, f) zapisy odnośnie czasu wygaśnięcia, g) okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. b) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty. Stosownie do dyspozycji art. 36 b ust. 1 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia , których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców. c) oświadczenia wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w oświadczenie o, których mowa w Rozdziale 7 pkt. 7.1, 7.2, 7.3. d) Oświadczenie umożliwiające ocenę ofert w przyjętych kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty. e) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów. f) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach