Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Osjaków oraz podległych obiektów i infrastruktury w okresie od dnia 1 stycznia 2018r. do dnia 30 czerwca 2018r.

Gmina Osjaków ogłasza przetarg

  • Adres: 98320 Osjaków, ul. Targowa 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (043) 842 33 91 , fax. (043) 842 33 91 w. 31
  • Data zamieszczenia: 2017-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osjaków
    ul. Targowa 26
    98320 Osjaków, woj. łódzkie
    tel. (043) 842 33 91, fax. (043) 842 33 91 w. 31
    REGON: 73093467700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osjakow.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Osjaków oraz podległych obiektów i infrastruktury w okresie od dnia 1 stycznia 2018r. do dnia 30 czerwca 2018r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Gminy Osjaków oraz podległych obiektów i infrastruktury w okresie od dnia 1 stycznia 2018r. do dnia 30 czerwca 2018r. 2. Sprzedaż energii elektrycznej musi odbywać się na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 220 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi do niniejszej ustawy oraz zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 459 z późn. zm.). 3. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określa: 1) wykaz i charakterystyka obiektów i infrastruktury dla Gminy Osjaków, stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ; 2) szacunkowe zużycie energii elektrycznej dla poszczególnych grup taryfowych w okresie od dnia 1 stycznia 2018r. do dnia 30 czerwca 2018r. wynosi – 217 006 kWh – zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ; 3) określone przez Zamawiającego zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i nie stanowi zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Łączna ilość zużycia energii może się zmieniać w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego szacunkowej ilości energii elektrycznej. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom i jest zobowiązany do wskazania w ofercie nazwę i adres oraz zakres zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez wykonawcę, lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem dostawy energii elektrycznej, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.). 6. W związku z powyższym, wykonawca lub podwykonawca w odniesieniu do tych pracowników, przed rozpoczęciem wykonywania przez nie czynności w ramach przedmiotowego zamówienia przedstawi Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednie. Oświadczenie to powinno w szczególności zawierać: 1) określenie podmiotu składającego oświadczenie (nazwa, adres wykonawcy, podwykonawcy), 2) datę złożenia oświadczenia, 3) wskazanie, że czynności (roboty), z określeniem ich rodzaju, wykonują osoby zatrudnione na umowę o pracę, 4) wskazanie liczby osób zatrudnionych na umowę o pracę, wraz z podaniem wymiaru czasu pracy i określeniem rodzaju umowy (na czas określony, nieokreślony, na zastępstwo, itp.), 5) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5 czynności. 8. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 9. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, czynności o których mowa w ust. 5, następujące dowody: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016r., poz. 922). 10. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 2 000,00 zł, za każdy stwierdzony przypadek nie zatrudnienia osób wykonujących czynności określonych w ust. 5. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.5 czynności. 11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SIWZ, dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – tj. Zamawiający określa, że powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: a) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 220 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ustawy Prawo energetyczne oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 459 z późn. zm.), b) zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (w przypadku wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej (w przypadku wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty. Kompletna oferta musi zawierać: 1) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego, na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, wraz z informacją o podmiotach trzecich, jeśli powołuje się na ich zasoby w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, 3) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 220 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ustawy Prawo energetyczne oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 459 z późn. zm.), 4) oświadczenie o posiadaniu umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umożliwiającej świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4, 5) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 6) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku ustanowienia pełnomocnika wszelka korespondencja w sprawie zamówienia publicznego kierowana będzie do pełnomocnika (lidera konsorcjum); 7) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach