Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kłecko

Urząd Miejski Gminy Kłecko ogłasza przetarg

  • Adres: 62-270 Kłecko, ul. Dworcowa 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4270125 , fax. 61 4270221
  • Data zamieszczenia: 2015-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Gminy Kłecko
    ul. Dworcowa 14 14
    62-270 Kłecko, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4270125, fax. 61 4270221
    REGON: 00052942700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klecko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kłecko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Kłecko - Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia, w imieniu niżej wymienionych jednostek: 1) Urząd Miejski Gminy Kłecko, ul. Dworcowa 14, 62-270 Kłecko, NIP 784-155-22-10, 2) Gimnazjum w Kłecku, ul. Gnieźnieńska 7a, 62-270 Kłecko, NIP 784-247-33-00, 3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kłecku, ul. Gnieźnieńska 7, 62-270 Kłecko, NIP 784-247-31-22, 4) Miejsko Gminny Ośrodek Kultury, ul. Gnieźnieńska 8, 62-270 Kłecko, NIP 784-106-64-78, 5) Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Dworcowa 14, 62-270 Kłecko, NIP 784-000-34-70, Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 pzp. Postępowanie zostało podzielone na części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych. 1.2 Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1a do SIWZ -oświetlenie uliczne: 1) szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.06.2015 r. do 31.12.2016 r. wynosi 554 752 kWh (w okresie od 01.06.2015 r. do 31.12.2015 r. - 203 889 kWh, w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. - 350 863 kWh.) 2) wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ 1.3 Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1b do SIWZ - pozostałe obiekty: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.06.2015 r. do 31.12.2016 r. wynosi: 1 047 342 kWh (w okresie od 01.06.2015 r. do 31.12.2015 r. - 385 785 kWh, w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. - 661 557 kWh). 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. 1.4 Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na dwie części zamówienia lub na jedną z części. 1.5 W Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 1.6 Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o kolejne 20 % zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do ppe w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel niezwłocznie po podpisaniu umowy. Po wyborze Wykonawcy Gmina Kłecko zawrze jedną umowę w imieniu i na rzecz płatników biorących udział w postępowaniu. Dopuszcza się zawarcie umowy drogą korespondencyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.klecko.pl/biuletyn-informacji-publicznej/przetargi-zamowienia-publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach