Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Duszniki i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Duszniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64550 Duszniki, ul. Sportowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2919075, 2919400 , fax. 612 919 131
  • Data zamieszczenia: 2016-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Duszniki
    ul. Sportowa 1
    64550 Duszniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2919075, 2919400, fax. 612 919 131
    REGON: 63125836500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Duszniki i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla gminy Duszniki i jej jednostek organizacyjnych na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, instalacji, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, oświetlenia ulicznego w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. Całkowite szacunkowe zużycie energii w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. wynosi 1907886 kWh + 201,392 MWh ( taryfa B21). Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa szczegółowo załącznik nr 1 do SIWZ zawierający lokalizacje oraz opis punktów poboru energii elektrycznej oraz istotne postanowienia projektu umowy (załącznik nr 9 do SIWZ) Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U z 2012,poz.1059 z późn. zm) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Wykonawca na podstawie udzielonego pełnomocnictwa przez Zamawiającego powiadomi właściwego OSD o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej. Ponadto Wykonawca będzie reprezentował Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym sprzedawcą energii elektrycznej i Operatorem Systemu Dystrybucji ( ENEA S.A.) w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy – dotyczy punktów zamieszczonych w zał. Nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo dotyczyć będzie również występowania do OSD z wnioskami o zmianę płatnika, danych adresowych PPE, grupy taryfowej, mocy umownej dla punktów poboru energii elektrycznej, likwidacji punktu poboru energii lub dodatkowego punktu poboru energii. Szacunkowe ilości dostarczonej energii elektrycznej nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii w podanych ilościach, a faktyczna ilość dostarczonej energii będzie wynikała z zapotrzebowania Zamawiającego. Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie lub zmiana ceny stawki za pobraną energię. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art.35 ust.5 ustawy Pzp. Na podstawie prawa opcji istnieje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy do 15 % zamówienia. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej lub zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Obowiązujące umowy kompleksowe Zamawiającego, tj. Gminy i jednostek organizacyjnych z ENEA S.A. tracą swoją ważność z dniem 31 grudnia 2016 roku. Rozliczenia kosztów sprzedanej energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie odczytów rozliczeniowych układów pomiarowo- rozliczeniowych dokonywanych przez operatora systemu dystrybucyjnego, zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD. Pozostałe informacje dot. przedmiotu umowy oraz wykaz jednostek zawiera zał.nr 1 do SIWZ oraz projekt umowy – istotne postanowienia , które zostaną wprowadzone do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach