Gmina Babimost ogłasza przetarg
- Adres: 66110 Babimost, ul. Rynek
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 512 034 , fax. 683 512 028
- Data zamieszczenia: 2016-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Babimost
ul. Rynek 3
66110 Babimost, woj. lubuskie
tel. 683 512 034, fax. 683 512 028
REGON: 97077056300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Babimost w latach 2017 - 2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Babimost w latach 2017 - 2018” na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2012.1059 j.t. z dnia 2012.09.25 z późniejszymi zmianami) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do 111 punktów poboru energii elektrycznej wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ zarządzanych przez 8 podmiotów / jednostek : •Gmina Babimost ul. Rynek 3, 66-110 Babimost •Ośrodek Pomocy Społecznej Pl. Powstańców Wlkp. 11A, 66-110 Babimost •Zespół Edukacyjny im. Bojowników o Polskość Ziemi Kramskiej w Nowym Kramsku ul. Szkolna 15, 66-111 Nowe Kramsko •Biblioteka Publiczna im. Wiesława Sautera w Babimoście Pl. Powstańców Wlkp. 9, 66-110 Babimost •Zespół Edukacyjny w Podmoklach Małych, Podmokle Małe 30, 66-110 Babimost •Zespół Szkół w Babimoście ul. Żwirki i Wigury 3, 66-110 Babimost •Zakład Usług Komunalnych w Babimoście ul. Wolsztyńska 7, 66-110 Babimost •Gminny Ośrodek Kultury, ul. Gagarina 21, 66-110 Babimost 3. W wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie zawartych 8 umów obejmujących dostawę energii elektrycznej do 8 podmiotów / jednostek wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Faktury będą wystawiane dla każdego podmiotu / jednostki organizacyjnej osobno. Nabywcą i płatnikiem faktur będzie 8 podmiotów / jednostek wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Odbiorcę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnej. 5. Operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) działającym na terenie Zamawiającego jest Enea Operator Sp. z o.o. 6. Wykonawca składający ofertę w postępowaniu jest obowiązany posiadać aktualną umowę generalną zawartą z operatorem systemu dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego, objętych niniejszym postępowaniem. 7. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia - energii elektrycznej - są zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych funkcjonowania systemu elektroenergetycznego ( Dz.U.2007 nr 93 poz. 623 ze zm.) 8. Koszty cyklu życia produktu są nieokreślone ze względu na właściwości przedmiotu zamówienia. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 10. Dostawa energii elektrycznej do obiektów ( PPE ) wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ nastąpi w oparciu o poniższe zasady: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2018r. do punktów poboru energii wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ Wynosi 2414,60 MWh 2) Wyłoniony Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego OSD) zgłoszenia sprzedaży en. elektrycznej na wszystkie Punkty Poboru Energii Elektrycznej (załącznik nr 1 do SIWZ – załącznik nr 1 do umowy) do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Enea Operator Sp. z o.o.) - celem uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzień 01.01.2017 r. W tym celu Wykonawca przygotuje również stosowne pełnomocnictwo/ pełnomocnictwa (w ciągu 2 dni od zawiadomienia Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawcy), które przedłoży Zamawiającemu do podpisu. 3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. 11. Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania Umowy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych Odbiorców końcowych. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w Załączniku nr 1 do SIWZ) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców końcowych, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani Odbiorców końcowych żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający lub poszczególni Odbiorcy końcowi zakupią od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, wskazana w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości PPE (dalej: punktów poboru energii) dla poszczególnych Odbiorców końcowych, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych PPE. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego na lata 2024 – 2025”.
Dodano: 2024-05-06 - Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby obiektów Parku Narodowego „Ujście Warty”
Dodano: 2024-02-08 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb powiatu strzelecko-drezdeneckiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu strzelecko-drezdeneckiego w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-01-08 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Technikum Leśne im. Prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Parku Narodowego „Ujście Warty”
Dodano: 2023-11-13 - Dostawa energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych „Komunalni” Spółka z o.o. w Dobiegniewie w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-10-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ dla potrzeb Gminy Dobiegniew oraz jednostek organizacyjnych Gminy Dobiegniew w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-10-02 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych oraz obiektów usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Słubice
Dodano: 2023-06-29 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca: dostawę energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej.
Dodano: 2023-05-17 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów MOSRiW w Żarach
Dodano: 2023-01-13