Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby Gminy Ślesin

Gmina Ślesin ogłasza przetarg

  • Adres: 62561 Ślesin, ul. Kleczewska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 704 011 , fax. 632 704 198
  • Data zamieszczenia: 2017-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ślesin
    ul. Kleczewska 15
    62561 Ślesin, woj. wielkopolskie
    tel. 632 704 011, fax. 632 704 198
    REGON: 53110500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby Gminy Ślesin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest: „Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby Gminy Ślesin”, który dzieli się na 2 części: Część A - zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej w planowanej ilości 2.843.176 kWh (zamówienie podstawowe + 10% prawo opcji) w terminie od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.12.2018 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1A do SIWZ. Część B - zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej w planowanej ilości 880.000 kWh (zamówienie podstawowe + 10% prawo opcji) w terminie od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.12.2018 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1B do SIWZ. Dostarczanie energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 ze zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1200). Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców, określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 ze zm.). Na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje prawo opcji, które określone zostało w następujący sposób: Część A: 1) 2.584.706 kWh stanowić będzie zamówienie podstawowe, 2) 10% zamówienie podstawowego tj. 258.470 kWh, stanowić będzie zamówienie objęte prawem opcji. Część B: 1) 800.000 kWh stanowić będzie zamówienie podstawowe, 2) 10% zamówienie podstawowego tj. 80.000 kWh, stanowić będzie zamówienie objęte prawem opcji. Uruchomienie opcji uzależnione jest od potrzeb Zamawiających. Łączne szacunkowe zapotrzebowania (zamówienie podstawowe + opcja 10%) na dostawę energii elektrycznej wynosi: a) Część A: 2.843.176 kWh w okresie przedmiotu zamówienia, tj. od 01.01.2018 roku do 31.12.2018 roku; b) Część B: 880.000 kWh w okresie przedmiotu zamówienia, tj. od 01.01.2018 roku do 31.12.2018 roku;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Wykonawca musi posiadać: 1) aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (obowiązującą przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (Załącznik Nr 2 do SIWZ), Formularz cenowy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) 2) Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie aktualnego odpisu z rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), wraz z ofertą powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby/ób wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 3) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów 4) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg zał. nr 7 do SIWZ), które Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej: www.slesin.pl informacji "z otwarcia ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach