Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-002 Kraków, ul. Kanonicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 421 68 48 wew. 624 , fax. 12 421 68 48 wew. 624
- Data zamieszczenia: 2020-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
ul. Kanonicza 25
31-002 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 421 68 48 wew. 624, fax. 12 421 68 48 wew. 624
REGON: 38719130000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021 r. do 30.06.2022 r. dla obiektów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie. 2. Sprzedaż energii elektrycznej musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne, zwaną dalej PE (Dz.U. z 1997 r., Nr 54, poz. 348 ze zm.) i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, jak również polskimi normami. 3. Szczegółowy wykaz obiektów (punktów poboru) Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie wraz z podstawowymi parametrami technicznymi i planowanym szacunkowym zużyciem w okresie 18 m-cy przedstawiającym przedmiot zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, należy wnieść wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przez dokonanie przelewu bankowego na konto Zamawiającego: ALIOR BANK SA 41 2490 0005 0000 4600 5727 1204. Za moment wniesienia wadium uważa datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina). 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca musi przedstawić aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z przepisami ustawy PE.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, cenę za 1 kWh, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy* (*jeżeli dotyczy) 2) szczegółową kalkulację cenową z podaniem ceny jednostkowej i sumarycznej netto, wysokość (wysokości) i kwotę (kwoty) należnego podatku od towarów i usług VAT, oraz wartość (wartości) jednostkowe i sumaryczne brutto, skalkulowanych w tabeli, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz zgodnie z informacjami zawartymi w załączniku A do SIWZ; 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ, zgodnie z załącznikiem 1 do formularza oferty; 4) dowód wniesienia wadium; 5) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]; 6) wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań, o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik 1 do formularza oferty; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej); 8) podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych – załącznik 2 do formularza oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii cieplnej w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r. do obiektów administrowanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu: - etap 2.
Dodano: 2024-07-05 - Dostawa energii elektrycznej w II półroczu 2024 roku do obiektów Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie (część 1) i w Lublinie (część 2)
Dodano: 2024-06-11 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) do obiektów IB PAN w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-01-03 - „Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki”
Dodano: 2023-12-27 - „Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki na 2024 rok”
Dodano: 2023-12-07 - Dostawa energii cieplnej do budynku Zespół Szkół Budowlanych ul. Legionów 15 33-100 Tarnów w roku 2024
Dodano: 2023-12-06 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w roku 2024 obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla MOSiR w Bukownie
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa energii cieplnej w okresie 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Libiążu
Dodano: 2023-11-08 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Starostwa Powiatowego w Tarnowie w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2025
Dodano: 2023-11-03 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) do obiektów IB PAN w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-10-20