Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej

Gmina Pierzchnica ogłasza przetarg

  • Adres: 26015 Pierzchnica, ul. 13 Stycznia
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 35-38-046 , fax. 041 35-38-046
  • Data zamieszczenia: 2017-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pierzchnica
    ul. 13 Stycznia 6
    26015 Pierzchnica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 35-38-046, fax. 041 35-38-046
    REGON: 29101060700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego oraz obiektów jednostek w imieniu i na rzecz których działa Zamawiający, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r., poz. 1059 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający lokalizacje oraz opis punktów odbioru energii elektrycznej zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiącym jej integralną część. Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 500 000 kWh, Taryfa zakupowa C-11. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości, stanowi jedynie podstawę do wyliczenia ceny w ofercie wykonawcy. 2. Zakup będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży z Wykonawcą. 3. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 4. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej oraz do reprezentowania Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy dostawy energii elektrycznej. 5. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. 6. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zamawiający posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmie na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia 2) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 3) Wyłoniony Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego OSD) zgłoszenia podmiotu dokonującego sprzedaży energii elektrycznej na wszystkie punkty poboru energii elektrycznej wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ do Operatora Systemu Dystrybucyjnego - celem uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzień 01.10.2017 r. 4) W przypadku negatywnej weryfikacji któregoś Punktu Poboru Energii Elektrycznej Wykonawca powiadomi niezwłocznie (4 dni liczone od momentu gdy zgłoszenie umowy sprzedaży otrzyma statusu „negatywny”) o tym Zamawiającego wraz z podaniem przyczyny negatywnej weryfikacji. Po ustaleniu Zamawiającego z Wykonawcą przyczyn negatywnej weryfikacji, Wykonawca zgłosi umowę sprzedaży powtórnie do OSD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach