Przetargi.pl
Dostawa energii cieplnej do Zespołu Szkół w Liścu Wielkim

Gmina Stare Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 62-571 Stare Miasto, ul. Główna 16b
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2416216 , fax. 063 2416580
  • Data zamieszczenia: 2014-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Miasto
    ul. Główna 16b 16b
    62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2416216, fax. 063 2416580
    REGON: 31101930300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii cieplnej do Zespołu Szkół w Liścu Wielkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dostaw energii cieplnej (załącznik nr 3 do SIWZ) do kotłowni zlokalizowanej w Zespole Szkół w Liścu Wielkim, poprzedzone modernizacją kotłowni, polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu prac doprowadzających do wymiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego w celu obniżenia kosztów ogrzewania. Celem modernizacji przedmiotowej kotłowni jest eksploatacja oparta o racjonalne zasady i taki system obsługi kotłowni, aby Zamawiający mógł decydować o ilości odbieranego ciepła w zależności od potrzeb, mógł zmienić parametry ogrzewania i miał wpływ na ilość zużywanego ciepła, tzn. ograniczanie dostawy ciepła w uzasadnionych przypadkach i obniżanie parametrów w nocy. 2. W zakres usługi wchodzi: 2.1 Opracowanie koncepcji, zaprojektowanie i wykonanie modernizacji przedmiotowej kotłowni mającej na celu: 2.1.1 wymianę jednego palnika olejowego; 2.1.2 wykonanie prac niezbędnych do zamiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego; 2.1.3 wprowadzenie harmonogramów pracy podłączonych urządzeń. Wprowadzone w ramach modernizacji zmiany muszą być odwracalne (możliwość powrotu do systemu ogrzewania olejowego bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego). Zmiany te nie będą generowały dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego związanych ze zwiększonym zużyciem energii elektrycznej. Wszelkie koszty modernizacji obciążają Wykonawcę. Po zakończeniu realizacji umowy Zamawiający lub nowy Wykonawca wyłoniony w kolejnym postępowaniu przetargowym odkupi urządzenia zamontowane w ramach modernizacji za kwotę określoną w ofercie pierwotnego Wykonawcy. 2.2 Całodobowa obsługa i eksploatacja przedmiotowej kotłowni c.o., w tym: 2.2.1 obsługa pieców c.o. oraz urządzeń towarzyszących - pompy wodne, odstojniki i inne; 2.2.2 w sezonie grzewczym ogrzewanie obiektów zasilanych z kotłowni; 2.2.3 zapewnienie dostaw ciepłej wody zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem; 2.2.4 bieżąca konserwacja pieców, pomp, instalacji kotłowej (do rozdzielacza głównego); 2.2.5 przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni, przepisów BHP oraz p. poż.; 2.2.6 przestrzeganie instrukcji obsługi urządzeń kotłowni; 2.2.7 systematyczne sprzątanie pomieszczeń kotłowni. 2.3 Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji kotłowej, zapewniającym ich maksymalnie sprawną, bezawaryjną i bezpieczną eksploatację, a w przypadku awarii spowodowanej z winy Wykonawcy usunięcie awarii na własny koszt. 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenia przedmiotowej kotłowni wraz z wyposażeniem. 4. Zamawiający pokryje koszty opłat z tytułu mediów dla potrzeb wytwarzania energii cieplnej (energia elektryczna, woda, ścieki). 5. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów napraw zamontowanych przez siebie urządzeń oraz konserwacji udostępnionych pomieszczeń, a także sprzętu w okresie świadczenia usługi, tak aby ich stan na dzień zakończenia świadczenia usługi nie był gorszy, niż stan wynikający z normalnego i prawidłowego użytkowania. 6. Koszty osobowe obsługi przedmiotowej kotłowni, koszty paliwa, przeglądów kominiarskich, elektrycznych i dozorowych UDT pokrywane będą przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej przedmiotowej kotłowni po uprzednim uzgodnieniu terminu. Osoba kontaktowa: Piotr Koziarski, telefon 063 2416216 wew. 231 8. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkiej posiadanej dokumentacji technicznej dotyczącej pomieszczeń przedmiotowej kotłowni i wyposażenia technologicznego niezbędnego dla realizacji zadania. 9. Przekazanie pomieszczeń przedmiotowej kotłowni nastąpi na podstawie podpisanego przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego. 10. Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie regulowane przez Zamawiającego w formie ryczałtowej, płatnej w cyklu miesięcznym w kwotach określonych procentowo dla sezonu wg. przyjętych wskaźników dla całej długości kontraktu. Podstawą obliczenia miesięcznej kwoty ryczałtu będzie iloczyn ceny usługi podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym do przetargu i wskaźnika sezonowości (załącznik 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 66 8530 0000 0500 0576 2000 0070 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość brutto odsprzedaży urządzeń kotłowni Zamawiającemu po ustaniu umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-miasto.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach