Przetargi.pl
Dostawa energii cieplnej do siedziby Muzeum Historii Żydów Polskich zlokalizowanej przy ul. Anielewicza 6 w Warszawie.

Muzeum Historii Żydów Polskich ogłasza przetarg

  • Adres: 00-157 Warszawa, ul. Anielewicza 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4710300 , fax. 22 4710398
  • Data zamieszczenia: 2016-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Żydów Polskich
    ul. Anielewicza 6 6
    00-157 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4710300, fax. 22 4710398
    REGON: 14031376200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii cieplnej do siedziby Muzeum Historii Żydów Polskich zlokalizowanej przy ul. Anielewicza 6 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa energii cieplnej do siedziby Muzeum Historii Żydów Polskich zlokalizowanej przy ul. Anielewicza 6 w Warszawie obejmująca przesył, dystrybucję i sprzedaż energii cieplnej. Szacunkowe zużycie energii cieplnej w okresie 24 miesięcy w ramach zamówienia podstawowego: 14 400 GJ; zamawiana moc cieplna: 1,69 MW. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo opcji, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w większym zakresie poprzez zwiększenie zużycia energii cieplnej w budynku Muzeum Historii Żydów Polskich o dodatkowe 2 280 GJ, tj. łącznie w ilości 16 680 GJ w okresie 24 miesięcy. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zwiększenie zużycia energii cieplnej spowodowanego nieprzewidzianymi niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż na 30 dni przed wyczerpaniem limitu 14 400 GJ. W przypadku braku takiej informacji we wskazanym terminie, realizowany będzie zakres podstawowy przedmiotu zamówienia określony w SIWZ tj. 14 400 GJ w okresie 24 miesięcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie: Załącznik 1 do SIWZ. 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: nie wcześniej niż od dnia 28.05.2016 r. do dnia 27.05.2018 r. lub do momentu wcześniejszego wyczerpania kwoty stanowiącej maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy (za zamówienie podstawowe lub za zamówienie objęte prawem opcji, jeżeli zamawiający skorzysta z prawa opcji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach