Przetargi.pl
Dostawa energii cieplnej do obiektów użyteczności publicznej w Gminie Mirów

Gmina Mirów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-503 Mirów, Mirów Stary 27
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 628 38 89 , fax. 48 628 38 89
  • Data zamieszczenia: 2014-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirów
    Mirów Stary 27 27
    26-503 Mirów, woj. mazowieckie
    tel. 48 628 38 89, fax. 48 628 38 89
    REGON: 67022384700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii cieplnej do obiektów użyteczności publicznej w Gminie Mirów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dostaw energii cieplnej (załącznik nr 3 do SIWZ) do 2 kotłowni zlokalizowanych w: 1.1. Publicznym Gimnazjum w Mirowie, Mirów Stary 33, 26-503 Mirów Stary (Obiekt 1), 1.2. Publicznej Szkole Podstawowej w Mirowie, Mirów Stary 33, 26-503 Mirów Stary(Obiekt 2), poprzedzone modernizacją każdej z przedmiotowych kotłowni, polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu prac doprowadzających do wymiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego w celu obniżenia kosztów ogrzewania. Celem modernizacji każdej z przedmiotowych kotłowni jest eksploatacja oparta o racjonalne zasady i taki system obsługi kotłowni, aby Zamawiający mógł decydować o ilości odbieranego ciepła w zależności od potrzeb, mógł zmienić parametry ogrzewania i miał wpływ na ilość zużywanego ciepła, tzn. ograniczanie dostawy ciepła w uzasadnionych przypadkach i obniżanie parametrów w nocy. Ponadto przed przystąpieniem do realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy będzie wykonanie projektu regulacji sieci zewnętrznych odbiorców i regulacja układów w oparciu o wykonany projekt. W zakres usługi wchodzi: 1.3. Opracowanie koncepcji, zaprojektowanie i wykonanie modernizacji każdej z przedmiotowych kotłowni mającej na celu: 1.3.1. wymianę 3 sztuk palników olejowych na palniki zasilane pelletem drzewnym; 1.3.2. wykonanie prac niezbędnych do zamiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego; 1.3.3. wprowadzenie harmonogramów pracy podłączonych urządzeń. 1.3.4. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu informację o ilości i parametrach zużytego materiału opałowego raz w roku do 30 stycznia roku następnego. Wprowadzone w ramach modernizacji zmiany muszą być odwracalne (możliwość powrotu do systemu ogrzewania olejowego bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego).Zmiany te nie będą generowały dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego związanych ze zwiększonym zużyciem energii elektrycznej. Wszelkie koszty modernizacji obciążają Wykonawcę. Po zakończeniu realizacji umowy Zamawiający może odkupić urządzenia zamontowane w ramach modernizacji za kwotę określoną w ofercie pierwotnego Wykonawcy. W przypadku gdy Zamawiający zrezygnuje z zasilania kotłów pelletem drzewnym Wykonawca zobowiązuje się do zdemontowania zamontowanych urządzeń na własny koszt i przywróci pierwotny system wytwarzania energii cieplnej przy użyciu oleju opałowego w terminie 60 dni od daty powiadomienia Wykonawcy o tej okoliczności. 1.4. Całodobowa obsługa i eksploatacja każdej z przedmiotowych kotłowni c.o., w tym: 1.4.1. obsługa pieców c.o. oraz urządzeń towarzyszących - pompy wodne, odstojniki i inne; 1.4.2. w sezonie grzewczym ogrzewanie obiektów zasilanych z kotłowni; 1.4.3. zapewnienie dostaw ciepłej wody zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem; 1.4.4. bieżąca konserwacja pieców, pomp, instalacji kotłowej (do rozdzielacza głównego); 1.4.5. przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni, przepisów BHP oraz p. poż.; 1.4.6. przestrzeganie instrukcji obsługi urządzeń kotłowni; 1.4.7. systematyczne sprzątanie pomieszczeń kotłowni. 1.5. Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji kotłowej, zapewniającym ich maksymalnie sprawną, bezawaryjną i bezpieczną eksploatację, a w przypadku awarii spowodowanej z winy Wykonawcy usunięcie awarii na własny koszt. 2. Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenia każdej z przedmiotowych kotłowni wraz z wyposażeniem 3. Zamawiający pokryje koszty opłat z tytułu mediów dla potrzeb wytwarzania energii cieplnej (energia elektryczna, woda, ścieki). 4. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów napraw zamontowanych przez siebie urządzeń oraz konserwacji udostępnionych pomieszczeń, a także sprzętu w okresie świadczenia usługi, tak aby ich stan na dzień zakończenia świadczenia usługi nie był gorszy, niż stan wynikający z normalnego i prawidłowego użytkowania. 5. Koszty osobowe obsługi każdej z przedmiotowych kotłowni, koszty paliwa, przeglądów kominiarskich, elektrycznych i dozorowych UDT pokrywane będą przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej każdej z przedmiotowych kotłowni po uprzednim uzgodnieniu terminu. Osoba kontaktowa: Przemysław Kepas tel. (48) 628 28 89 7. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkiej posiadanej dokumentacji technicznej dotyczącej pomieszczeń każdej z przedmiotowych kotłowni i wyposażenia technologicznego niezbędnego dla realizacji zadania. 8. Przekazanie pomieszczeń każdej z przedmiotowych kotłowni nastąpi na podstawie podpisanych przez obie strony protokołów zdawczo-odbiorczych. 9. Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie regulowane przez Zamawiającego w formie ryczałtowej, płatnej w cyklu miesięcznym w równych wartościach dla całej długości kontraktu. Podstawą obliczenia miesięcznej kwoty ryczałtu będzie cena usługi podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym do przetargu (załącznik 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 34 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mirow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach